Vacature Operations Planner

Operations Planner in Zoetermeer

Functieomschrijving

Lever een directe bijdrage aan de innovatie van parkeersystemen. Zet jouw ervaring in klantenservice en techniek in als Operations Planner bij Scheidt & Bachmann in Zoetermeer. Jij hebt ervaring in het coördineren van buitendienstactiviteiten en zorgt voor een gestroomlijnde planning. Dit is jouw kans om je expertise te benutten binnen een internationale organisatie op het gebied van parkeertechnologie.

Waarom kiezen voor Scheidt & Bachmann Parkeersystemen?

Omdat we meer zijn dan een gewoon bedrijf; we zijn pioniers in parkeertechnologie. Als je verlangt naar een informele werkomgeving waar innovatie, kwaliteit en vooruitgang centraal staan, dan is dit de plek voor jou.

Vanuit ons kantoor in Zoetermeer bedienen we de Nederlandse, Belgische en Luxemburgse markt met geavanceerde parkeersystemen. Denk hierbij aan innovatieve oplossingen voor ticketautomaten en systemen voor parkeergarages. Scheidt & Bachmann Parkeersystemen staat bekend om betrouwbare en vooruitstrevende parkeeroplossingen. Join us and be part of the future in parking technology!

Jouw functie

Parkeer je ambitie bij Scheidt & Bachmann in Zoetermeer. Als Operations Planner ben je verantwoordelijk voor de 1e lijnsondersteuning, zowel voor klanten als intern. Je beoordeelt welke acties nodig zijn, registreert het verzoek, schakelt en bewaakt de acties, maakt duidelijke afspraken met de klant en houdt de klant op de hoogte van de voortgang. Daarnaast zorg je voor de planning van alle buitendienstmonteurs met betrekking tot preventief en correctief onderhoud. Dit ga je doen:

-       Je draagt zorg voor de algehele planning van buitendienstmonteurs

-       Je informeert buitendienstmonteurs en andere direct betrokkenen over de planning

-       Je bent verantwoordelijk voor het accepteren, aanmaken en opvolgen van serviceverzoeken

-       Je informeert de supply chain over de benodigde aanvoer van materialen voor buitendienstmonteurs op basis van incidenten

-       Je zorgt ervoor dat buitendienstmonteurs altijd voorzien zijn van de juiste en volledige informatie en dat de benodigde materialen voor het verhelpen van incidenten ter plaatse beschikbaar zijn tijdens het servicebezoek

Functie-eisen

Als Operations Planner bij Scheidt & Bachmann in Zoetermeer, ben jij een ervaren people manager met een sterke passie voor vakinhoud en een stevige basis in leiderschap. Als de ideale kandidaat voor de rol van Customer Support Officer ben je nuchter, toegankelijk, direct en welwillend. Het helpen van anderen zit in jouw DNA, en je hanteert een coachende leiderschapsstijl. Daarnaast beschik je over de volgende kwaliteiten, zodat je met plezier je werk kunt uitvoeren:

-       Je hebt een MBO4+ werk- en denkniveau en bent 40 uur per week beschikbaar

-       Klantgerichtheid, proactiviteit en nauwkeurigheid zijn jou op het lijf geschreven

-       Uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden zijn kenmerkend voor jou

-       Je hebt kennis van en/of affiniteit met techniek

-       Bij storingen of incidenten toon je inlevingsvermogen in de situatie van de klant en begrip voor het verschil in omvang van het technische defect en het effect daarvan op de klant

-       Het vermogen om snel te schakelen tussen verschillende taken en prioriteiten is voor jou geen probleem

-       Jouw ervaring strekt zich uit tot administratieve werkzaamheden en planningen.

-       Als teamspeler beheers je de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift

-       Je neemt initiatief voor procesverbeteringen

Arbeidsvoorwaarden

Als Operations Planner bij Scheidt & Bachmann in Zoetermeer maak je deel uit van een wereldwijd gerenommeerd bedrijf. Je ontvangt een laptop en telefoon voor optimale flexibiliteit. Geniet van volledige reiskostenvergoeding en krijg de vrijheid om naar eigen inzicht thuis te werken. Bovendien openen we de deuren naar persoonlijke en professionele groei binnen onze organisatie. Verder kun je hierop rekenen:

-       Aantrekkelijk salaris van € 3.300,00 tot € 3.600,00

-       Inspirerende werkomgeving waarin jouw ideeën niet alleen welkom zijn maar ook worden gewaardeerd

-       Geniet van 28 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband

-       Profiteer van een goede pensioensregeling die jouw toekomst veiligstelt

-       Ontvang een netto onkostenvergoeding van € 35,00 als extra voordeel



Functie:Administratief productiepersoneel
Startdatum:07-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3750 – 3750
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met FYGI BV via just.van.alkemade@fygi.nl of 06-42494297. Of bezoek hun website https://www.scheidt-bachmann.nl/en/.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bergschenhoek
  2. Operations Planner FYGI BV 07-03-2024

Bekijk ook andere vacatures