Vacature Manager

Manager in Berkel en Rodenrijs

Delen:

Soort dienstverband:

Dienstverband voor onbepaalde tijd

Omvang:

Fulltime

Uiterste sollicitatiedatum:

31-10-2023

Werkplek:

Dudok Retail

Gemeente:

Lansingerland

Referentienummer:

C152379

Contactpersoon:




Wat maakt werken bij Dudok extra leuk?

• 20% personeelskorting bij onze horecalocaties en op Dudok Patisserie producten • Doorgroeimogelijkheden binnen de Dudok Horeca Groep • Gezellige borrels en uitjes met jouw team • Jaarlijks feest met alle collega's van de Dudok Horeca Groep • Je werkt in een jong en dynamisch team met een leuke werksfeer

Wat bieden wij?

• Een fulltime dienstverband met afwisselende werkzaamheden en veel verantwoordelijkheden (32 uur is ook bespreekbaar) • De functie is ingedeeld in Horeca CAO loonschaal 6. Deze loopt van €2333,- tot €2789,- bruto per maand op basis van 38 uur per week • Contract voor de duur van een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij goed functioneren • 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen per jaar • Flexibele werktijden voornamelijk overdag. Werken in het weekend hoort er uiteraard wel bij • Een werkomgeving om jezelf te blijven ontwikkelen, met diverse mogelijkheden tot het volgen van trainingen, workshops en opleidingen • Dudok Horeca Groep betaalt 50% van de pensioenpremie voor het ouderdomspensioen en 100% van de premie voor het nabestaandenpensioen

Wie zoeken wij

• Je hebt ervaring of de ambitie om leiding te geven aan een enthousiast team. • Je hebt affiniteit met patisserie, taarten en overige lekkernijen. • Een enthousiaste, gastvrije, stressbestendige en flexibele collega die ervan houdt om de handen uit de mouwen te steken • Beschikbaar om in het weekend te werken • Je houdt van een uitdaging en vind het leuk om samen in teamverband te werken • Goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal Als manager van onze winkel draag je een aanzienlijke verantwoordelijkheid in het coördineren en leiden van het personeel. Jouw rol is van cruciaal belang bij het opstellen van werkroosters en het verzekeren van een optimale personeelsbezetting. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het werven van nieuwe teamleden, het beheren van verlofaanvragen en vakantiedagen, en het effectief inwerken van nieuwe collega's. Met als voornaamste doel het stimuleren van efficiëntie en het bevorderen van een positieve werksfeer. Ook speel je een leidende rol in het faciliteren van functioneringsgesprekken en het handhaven van open en transparante communicatie binnen het team. Je hebt eveneens de verantwoordelijkheid voor het strategisch beheer van de voorraad. In nauwe samenwerking met leveranciers onderhoud je de communicatie om een vlekkeloze bevoorrading te garanderen. Bovendien ben je gedetailleerd georiënteerd en leg je de nadruk op nauwkeurige administratie, waaronder het bijhouden van verkoopgegevens, kostenanalyses en urenregistraties, en het grondig controleren van de kassa. Het voortdurende streven naar verbetering en optimalisatie is een kernaspect van jouw rol. Je blijft actief werkprocessen verbeteren en waarborgt dat alle apparatuur up-to-date is, wat in hoge mate bijdraagt aan de efficiëntie en kwaliteit van de bedrijfsvoering binnen onze winkel.



Functie:manager
Startdatum:07-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2333 – 2789
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Dudok Stichting via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bergschenhoek
  2. Manager Dudok Stichting 07-10-2023

Bekijk ook andere vacatures