Vacature Commercieel Administratief Medewerker inkoop-verkoop

Commercieel Administratief Medewerker inkoop-verkoop in Rotterdam

Voor het grootste frisdrank bedrijf ter wereld zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker inkoop/verkoop. Wij zoeken een medewerker voor op het hoofdkantoor in Rotterdam. Deze functie is per direct te bekleden met uitzicht op een contract bij opdrachtgever. Lijkt jou dit interessant? Lees hieronder verder!

wat bieden wij jou
  • Verdien € 19,53 bruto per uur
  • Uitzicht op een contract bij opdrachtgever
  • In Rotterdam
  • 32-40 uur in de week
wie ben jij

Jij omschrijft jezelf als een proactief persoon die zelfstandig aan de slag kan. Ook ben je niet bang om de telefoon op te nemen en sta je stevig in je schoenen. Je bent sociaal en legt makkelijk contact met verschillende soorten mensen. Zowel creatief in denken als in oplossingen. Daarnaast ben je administratief onderlegd.

Ook ben je/beschik je over:

  • Een afgeronde opleiding op MBO-niveau of op basis van werkervaring;
  • Target gedreven en pragmatisch ingesteld;
  • Leg je snel verbanden en ben je in staat mensen te verbinden;
  • Is procesmatig werken en een nauwkeurige verwerking van administratie voor jou een vanzelfsprekendheid;
  • Goede kennis van Excel;
  • Een uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en in geschrift.
wat ga je doen

Samen met jouw vier collega's zijn jullie verantwoordelijk voor het commerciële inkoop en verkoop proces van deze afdeling. Dit team is zelf aansturend en erg zelfstandig. Daarentegen helpt iedereen elkaar waar nodig. Jullie leveren support aan de buitendienst collega's die promotiemateriaal plaatsen in een winkel of horeca zaak. Jullie werken vanuit huis of op kantoor.

Jouw taken in het kort:

  • Het onderhouden van relaties met leveranciers, interne en externe klanten;
  • Het maken van tailormade promotiemateriaal;
  • Het in kaart brengen van de behoefte aan promotiemateriaal en zorgen voor de beschikbaarheid voor de gebruikers;
  • Het maken van afspraken over de opslag en distributie van promotiematerialen met leveranciers;
  • Het adviseren van je collega's omtrent voorraden van promotie materialen;
  • Het aanmaken van inkoop orders en de financiële opvolging hiervan;
  • Budgetbewaking;
  • Het beheren van parkeerkaarten, visitekaartjes, abonnementen e.d. voor de buitendienst collega's.
waar ga je werken

Je komt te werken voor het grootste frisdrank bedrijf ter wereld. Dit bedrijf produceert, distribueert en verkoopt frisdrank. De organisatie brengt 14 merken in tientallen smaken op de Nederlandse markt van dranken: frisdrank, water, vruchtensap, sportdrank, energiedrank, mixers, hard seltzer, en ijsthee. In Nederland werken ruim 750 medewerkers bij dit bedrijf.

Dit bedrijf biedt jou:

  • € 19,53 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime werkweek;
  • Optie voor thuiswerken.
sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Commercieel Administratief Medewerker inkoop-verkoop, Commercieel medewerker inkoop
Startdatum:01-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via rotterdam.oost@nl.randstad.com of 010-207 08 05. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bergschenhoek
  2. Commercieel Administratief Medewerker inkoop-verkoop Randstad 01-01-2024

Bekijk ook andere vacatures