Vacature Allround / Recruitment Assistant

Allround / Recruitment Assistant in Rotterdam

Zoek jij:

  • Een zelfstandige functie waar je onderdeel uitmaakt van een hecht en gedreven team?
  • Een plek waar oprecht interesse is in jou als persoon en jouw mening en ideeën?
  • Een functie met een diversiteit aan werkzaamheden en verantwoordelijkheden?

Heb je alle vragen met ja beantwoord? Dan is dit misschien wel iets voor jou!

Voor ons Rotterdamse kantoor zoeken wij een allround / recruitment assistant. In deze positie ben jij voor twee labels, Secretarius en Pro Assistance, onder andere verantwoordelijk voor:

  • De administratieve en secretariële ondersteuning van meerdere consultants
  • Uitvoerende taken rondom het office management
  • Uitvoerende marketingtaken en mede-organisatie van evenementen

Jouw dagen worden onder andere gevuld met het uitwerken van kandidaatprofielen, het inplannen van afspraken, het plaatsen van vacatures op websites en social media, het aannemen van de telefoon, het ontvangen van gasten en het op orde houden van het kantoor. Daarnaast help je door het jaar heen bij de organisatie van meerdere evenementen en het regelen en verzendklaar maken van relatiegeschenken.

Dit werk komt met pieken en dalen. Het is dus belangrijk prioriteiten te kunnen stellen en niet snel in de stress te schieten. De keerzijde zijn de rustigere periodes waarin je werk ziet liggen en in het voren werkt.

Waarom zou je deze functie bij ons willen vervullen?

  • Je zoekt een baan op Hbo werk- en denkniveau voor 24-32 uur per week
  • Wanneer je minder ervaring hebt, krijg je alle benodigde begeleiding
  • Je vindt het leuk “de eerste indruk” te zijn voor potentiële opdrachtgevers en kandidaten
  • Onderdeel zijn van een sociaal, klein en collegiaal team
  • Je krijgt de kans om je te blijven ontwikkelen
  • De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. 28 vakantiedagen (bij 40 uur), opleidingsmogelijkheden, een laptop, iPhone en teamuitjes. Misschien denk je nog niet aan je pensioen, maar wij hebben een goede pensioenregeling voor je
  • Voor deze functie is het handig om op kantoor te zijn
  • Wij gaan graag verder met jou in gesprek over wat jij belangrijk vindt in de arbeidsvoorwaarden.

Waar kom je te werken?

Pro Assistance bestaat 20 jaar en Secretarius 8 jaar. We zijn een hecht en collegiaal team dat goed op elkaar is ingespeeld, daar hechten we veel waarde aan. Voor ons eigen werkplezier, maar zeker ook voor de stabiliteit en continuïteit die wij bieden aan onze opdrachtgevers en kandidaten. Je vindt bij ons een open bedrijfscultuur met korte lijnen.

De openheid binnen ons team is uitzonderlijk. We hebben allemaal uiteenlopende karakters en toch kan iedereen zichzelf zijn zonder dat er over geoordeeld wordt. We maken dagelijks tijd om gezamenlijk te lunchen en is er altijd ruimte voor een gesprek of gezelligheid. Bij Pro Assistance en Secretarius word je echt gezien. Individuele talenten worden op de juiste plekken ingezet; je wordt bij van alles betrokken waarbij er ruimte is voor jouw inbreng. De sfeer kenmerkt zich door enthousiasme, gedrevenheid en relativering.

Pro Assistance werft en selecteert ervaren secretaressen voor management support. Wij zijn een deskundig adviseur en sparringpartner op het gebied van vaste en tijdelijke functies als (directie) secretaresse, office manager, personal assistant of management assistant. Wij werken voor alle soorten organisaties, van start-ups tot multinationals. Secretarius is gespecialiseerd in de werving en selectie van secretarissen.

Onze kantoren weerspiegelen ons karakter. Ons kantoor in Amsterdam is eind 2021 verbouwd en onze nieuwe kantoorruimte in Rotterdam is in 2023 opgeleverd. Neem hier een kijkje bij onze kantoren: https://pro-assistance.nl/de-unieke-kantoren-van-pro-assistance

Klaar om te solliciteren?

Zie jij deze functie wel zitten? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie. Je kunt jouw CV en motivatie sturen t.a.v. Kim Kuiper, Finance & Operations Manager. Mocht je eerst nog wat vragen hebben, dan kan je haar bereiken via 06-12643200 of per mail: kim@pro-assistance.nl



Functie:Allround / Recruitment Assistant
Startdatum:29-12-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pro Assistance BV via kim@pro-assistance.nl of 31612643200. Of bezoek hun website http://www.pro-assistance.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bergschenhoek
  2. Allround / Recruitment Assistant Pro Assistance BV 29-12-2023

Bekijk ook andere vacatures