Allround administratief medewerker (HR/Financieel/Receptie)
Vind jij een open en gezellige werkomgeving belangrijk? Werk je graag mee aan een gezonde leefomgeving? Wil je vanaf je werkplek kunnen genieten van een landelijk uitzicht? Dan is dit je kans!
Wie zijn wij?
VanderHelm Bedrijven is een toonaangevende dienstverlener binnen de werkvelden ecologie, milieu, water, bodem, civiel & infra. Samen met onze klanten (overheden, projectontwikkelaars en aannemers) zoeken wij naar praktische oplossingen voor het ontwikkelen van een duurzame en toekomstbestendige leefomgeving. Wij staan onze opdrachtgevers bij met Onderzoek & Advies en Realisatie. Binnen onze stafafdeling vervullen wij een ondersteunende, faciliterende en ontzorgende rol binnen het gehele bedrijf.
VanderHelm is een echt familiebedrijf waar betrokkenheid bij het bedrijf en bij onze medewerkers hoog in het vaandel staat. Onze mensen vormen het belangrijkste werkkapitaal, want zonder hen staat alles stil. Mensen een kans geven om zichzelf te ontwikkelen, hun kwaliteiten te benutten en bovenal zorgen dat ze het naar hun zin hebben; dat zijn onze belangrijkste kernwaarden. Wij zijn met recht trots op onze mensen en onze mensen zijn trots om voor VanderHelm te werken!
Wat ga je doen?
Als administratief medewerker voer jij op het gebied van HR en financiële administratie de volgende werkzaamheden uit:
Jouw drive is om onze medewerkers optimaal te ondersteunen. Jij zorgt ervoor dat wij de klus klaren. Bij het uitvoeren van je werkzaamheden werk je intensief samen met je staf collega's, maar wordt ook een grote mate van zelfstandigheid verwacht.
Wie ben jij?
Wij zoeken een allround administratief medewerker die van aanpakken weet. Het is fijn als je de volgende vaardigheden meebrengt;
Wij worden enthousiast wanneer je beschikt over:
Wij bieden?
Binnen ons bedrijf ben je gegarandeerd van een boeiende werkomgeving op een centrale locatie met landelijk uitzicht! Verder bieden wij (o.b.v. een 40-urige werkweek):
VanderHelm biedt nog meer: een gezellige werksfeer met een wekelijkse borrel, soepdag, jaarlijkse zomer-BBQ en diverse bedrijfs- en afdelingsuitjes. Ga je een sportieve uitdaging niet uit de weg dan kun je met je collega's wandelen, hardlopen, op de racefiets springen of zelfs open water zwemmen en suppen in onze eigen 'achtertuin'!
Enthousiast?
Ben jij er klaar voor? We maken graag kennis in een gesprek. Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met , . Wil je solliciteren? Stuur je sollicitatie met CV naar
Functie: | administratief medewerker hr/financieel receptie |
Startdatum: | 01-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2498 – 3566 |
Uren per week: | 24 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met VanderHelm Bedrijven via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.