Vacature Werkorganisator Servicedesk

Werkorganisator Servicedesk in Rotterdam

Heb je al ruime ervaring met (technisch) administratief medewerker, servicedesk medewerker, klantcontact medewerker? En is bellen, regelen, schakelen, verschillende typen mensen te woord staan jouw tweede natuur? Dan is dit de perfecte functie voor jou!

Jij komt te werken voor een aannemer die het onderhoud uitvoert voor verschillende woningcorporaties. Deze woningcorporaties zijn jouw klanten en tevens opdrachtgevers. Jij bent hét aanspreekpunt voor de corporatie en haar huurders. Deze huurders hebben renovatie verzoeken. Dit kan heel divers zijn, bijvoorbeeld een deurklink die kapot is, een kraan die lekt tot een kapot raam. Jij helpt deze bewoners door hen te woord te en vervolgens de werkomschrijving uit te zetten naar collega's. Jij weet hoe je goed met mensen om kan gaan, kan snel schakelen en houdt van een functie waar het werk op je af komt in plaats van dat je het zelf moet zoeken.

Je staat er zeker niet alleen voor, want je komt te werken in een team. De werkplek is een open kantoortuin en voor vragen heb je dus altijd meerdere collega's binnen handbereik.



Functie:Administratief Medewerker, Technisch Administratief Medewerker
Startdatum:21-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Eminent Groep via f.martens@eminentgroep.nl of 06 - 18 25 71 31. Of bezoek hun website https://www.eminentgroep.nl.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bergschenhoek
  2. Werkorganisator Servicedesk Eminent Groep 21-11-2023

Bekijk ook andere vacatures