Vacature Werkorganisator Servicedesk

Werkorganisator Servicedesk in Rotterdam

Zoek jij een baan waarbij geen elke dag hetzelfde is en heb jij een veel gevoel bij het plannen en het regelen van verschillende zaken? Kan je snel schakelen, werk je secuur en heb je ervaring met mutatie-onderhoud en service-onderhoud? Dan ben ik op zoek naar jou!

De werkorganisator Servicedesk is verantwoordelijk voor het gehele proces en fungeert zodoende als schakel tussen de opdrachtgevers, vaklieden en bewoners. De projecten bevinden zich met name in en rondom Rotterdam. 

Tot je taken behoren onder andere: 

  • Aannemen en afhandelen van binnengekomen meldingen;
  • Inplannen van de vaklieden;
  • Opnemen van de werkzaamheden;
  • Controleren van de kwaliteit;
  • Contacten onderhouden met de bewoners;
  • Administratieve afhandeling.

Mocht je dit wat lijken, reageer op de vacature of bel mij even. Dan bespreken we de opties!



Functie:Werkvoorbereider
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Werkorganisator Servicedesk Eminent Groep 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures