Vacature Werkorganisator Servicedesk

Werkorganisator Servicedesk in Rotterdam

Ben jij op zoek naar een baan waarbij geen dag hetzelfde is en heb jij een talent voor plannen en organiseren? Kun je snel schakelen, werk je nauwkeurig en heb je ervaring met mutatie- en service-onderhoud? Dan ben ik op zoek naar jou!

Als werkorganisator Servicedesk ben je verantwoordelijk voor het hele proces en fungeer je als schakel tussen opdrachtgevers, vaklieden en bewoners. De projecten bevinden zich voornamelijk in en rond Rotterdam.

Jouw taken omvatten onder andere:

  • Aannemen en afhandelen van meldingen;
  • Inplannen van vaklieden;
  • Opnemen van werkzaamheden;
  • Controleren van de kwaliteit;
  • Onderhouden van contact met bewoners;
  • Administratieve afhandeling.

Klinkt dit interessant? Reageer op de vacature of bel mij even om de mogelijkheden te bespreken!



Functie:Servicedeskmedewerker, Werkorganisator
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Werkorganisator Servicedesk Eminent Groep 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures