Vacature Technisch Administratief Medewerker

Technisch Administratief Medewerker in Rotterdam

Functieomschrijving

Jouw doel als technisch administratief medewerker is het ondersteunen van jouw regio door het uitzetten van technische opdrachten bij onze aannemers. Binnen Heimstaden werken ze veel samen met externe partijen, denk aan: loodgieters, aannemers en overige bouwbedrijven. Aan jou de taak om niet alleen opdrachten uit te zetten, maar deze ook in goede banen te leiden. Een job met veel verantwoordelijkheid dus. In deze rol help je de Teamleider Beheer & Onderhoud.

Dit ga je doen:

  • Je geeft (evt. in overleg) akkoord op (spoed-)opdrachten en zet deze uit
  • Je bent aanspreekpunt voor onze vaste aannemers
  • Je bewaakt de allocatiekosten (geef niets als dit je nog niets zegt)
  • Je voorziet huurders van informatie over de opdracht
  • Je controleert de binnenkomende facturen van de opdrachtnemers
  • Je ziet toe op tijdige aanlevering van offertes

Je leest het al, het is een baan met veel verantwoordelijkheid en afwisseling. Je staat er gelukkig bij Heimstaden niet alleen voor. Er zijn meerdere collega's verspreid over het land die samen met jou zorgen voor optimale service en communicatie naar onze huurders. Samen met jouw collega's bepaal je iedere dag weer welke opdrachten er zijn en welke voorrang moeten krijgen.

Functie-eisen

Zie jij oplossingen in plaats van problemen? Kun je goed vooruitdenken en plannen? Ben je in staat om jouw omgeving mee te krijgen en heb je bovenal een servicegerichte mindset? Dan beschik jij over de juiste competenties!

Skills en opleidingen

Jij, als onze ideale kandidaat, brengt de volgende skills met je mee:

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau
  • Je bent administratief sterk onderlegd
  • Je bent ervaren in het gebruik van MS Office
  • Je hebt bouwkundig inzicht (pre)

Herken je jezelf niet volledig in ons profiel? Aarzel niet te bellen om de mogelijkheden te bespreken.

Arbeidsvoorwaarden

Heimstaden biedt je een internationale werkomgeving waar veel mensen doorgroeien naar specialistische vastgoedrollen.

Daarnaast bieden ze je:

  • Salaris tussen € 2.750,00 & € 3.500,00 bruto per maand
  • Jaarlijks 28 vakantiedagen, de mogelijkheid om 5 vakantiedagen bij te kopen en 3 roostervrije dagen
  • Reiskostenvergoeding, vakantiegeld en een goede pensioenregeling
  • Een laptop en telefoon van de zaak
  • De mogelijkheid om (deels) vanuit huis te werken

Benieuwd naar deze, of onze andere voorwaarden? Solliciteer vandaag nog. Ik vertel je er graag meer over.

Heb je vragen? Aarzel niet te bellen naar 06-82274219.



Functie:Administratieve medewerkers, algemeen
Startdatum:07-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Technisch Administratief Medewerker FYGI BV 07-06-2024

Bekijk ook andere vacatures