Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond
Hoofdrubrieken
Solliciteer hier
Stuur een app
Rotterdam - Rijnmond
3.128 - 4.544
36
HBO
Delen
Ben jij een 'kanjer' in het vakgebied documentbeheer en archivering en krijg je er energie van als je collega's met jouw kennis verder kunt helpen? Gaat je hart sneller kloppen van een dynamische en maatschappelijk betrokken organisatie, in een regio waar altijd wat te doen is en zie je het verbeteren van de kwaliteit van documentbeheer als je roeping? Dan zijn wij op zoek naar jou.
Jouw werk
Binnen de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond (VRR) werken ongeveer 2.500 medewerkers op verschillende locaties binnen de regio. De meeste hiervan produceren informatie. Sommige documenten zijn cruciaal voor onze operationele collega's en moeten 24/7 beschikbaar en goed vindbaar zijn. Andere documenten moeten, wettelijk, voor korte of lange termijn bewaard worden en/of aantoonbaar periodiek herzien worden. Ook kan de VRR gevraagd worden onder de WOO (Wet open Overheid) bepaalde documenten te publiceren. Daarnaast worden er dagelijks werkdocumenten geproduceerd, waar we qua volume en versies grip op willen houden. Jij hebt een belangrijke rol in het op orde brengen van onze informatiehuishouding.
Word jij onze nieuwe Specialist documentbeheer en archivering?
Jij bent onze expert op het gebied van documentbeheer en archivering en je adviseert collega's over versiebeheer, archivering, metadata, bewaartermijnen, samenwerken in documenten en publicatie. Je overlegt regelmatig met key users en de functioneel beheerders om het proces van documentbeheer optimaal in te richten en waar mogelijk te verbeteren. Je bent verantwoordelijk voor het jaarlijkse vernietigingsproces, je bent het eerste aanspreekpunt voor de periodieke audits van de Archiefinspectie en bent adviseur voor de periodieke SIO overleggen met de Stadsarchivaris. Je krijgt een belangrijke rol in de uitrol van ons nieuwe Document Management Systeem Mozard. We zijn hier druk mee bezig en verwachten begin 2025 de volledige uitrol gereed te hebben.
Je vervult deze rol voor alle onderdelen binnen de VRR, dus voor Brandweer, Ambulancezorg, Risico & Crisisbeheersing, Meldkamer en stafdiensten, waardoor je werkveld heel divers is. Om je taken goed uit te kunnen voeren ben je regelmatig op verschillende van onze locaties in de regio aanwezig.
Jij...
... hebt aantoonbare ervaring met documentbeheer en archivering, kunt procesmatig denken en projectmatig werken. Je werkt graag samen en hebt goede communicatieve vaardigheden. Daarnaast ben je resultaat- en klantgericht, heb je eenen hands-on mentaliteit en durf je initiatief te nemen, maar blijf je altijd scherp op het 'grotere geheel'.
Verder:
Wij...
Veiligheid is niet vanzelfsprekend. Dat geldt zeker niet voor inwoners van het Rijnmondgebied. Hier wonen meer dan 1,3 miljoen mensen en zijn de Rotterdamse haven en industrie nooit ver weg. Juist in deze drukke, complexe omgeving waar zoveel mensen wonen, werken en recreëren is het belangrijker dan ooit te zorgen dat het veilig is en blijft.
De Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond (VRR) is een overheidsorganisatie die namens de 13 gemeenten in de regio taken uitvoert op het gebied van rampenbestrijding, crisisbeheersing, risicobeheersing, brandweerzorg, ambulancezorg en geneeskundige hulpverlening. Alle 13 burgemeesters vormen samen het algemeen bestuur. De voorzitter van de VRR is burgemeester van Rotterdam, Ahmed Aboutaleb.
Onze collega's van de meldkamer, ambulance, brandweer en medische hulpdiensten staan 24 uur per dag, 365 dagen per jaar paraat om hulp te verlenen en crisis te bestrijden.
Wij zijn lid van 010 Inclusief, het Rotterdamse Platform tegen arbeidsmarktdiscriminatie . Samen met andere Rotterdamse organisaties, maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt.
Je team
Je gaat werken in het I-team van Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond, wat bestaat uit 35 gedreven professionals. Samen zorgen we ervoor dat al onze VRR-collega's kunnen vertrouwen op de beschikbare digitale informatie en hun apparatuur, zodat zij hun dagelijks werk ongestoord kunnen uitvoeren. De sfeer binnen het I-Team is te omschrijven als open en ambitieus. Binnen het I-team houden vier collega's in verschillende rollen zich bezig met documentbeheer en archivering.
Arbeidsvoorwaarden
Sollicitatieproces
Voor deze vacature geldt het volgende:
Functie: | specialist documentbeheer & archivering |
Startdatum: | 07-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3128 – 4544 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.