Bedrijfsomschrijving
In 100 jaar tijd is dit bedrijf enorm gegroeid, maar wel altijd het familiebedrijf gebleven dat de familie voor ogen had. Dit betekent dat we een open werkcultuur hebben waarin iedereen elkaar bij de voornaam kent, er korte lijnen zijn en ieders mening telt – of je nu directeur bent of op de fabrieksvloer staat. We luisteren naar onze mensen en hun feedback en gebruiken belangrijke signalen om onze bedrijfsvoering elke dag weer te verbeteren. Hoe we omgaan met onze mensen hebben we zelfs officieel vastgelegd in ons bindend familiestatuut. Hierin staat onder meer dat we zorg dragen voor onze mensen met eerlijke beloningen en ruimte voor groei en ontwikkeling.
FunctieomschrijvingAls servicedeskmedewerker biedt je vanuit jouw probleemoplossend vermogen ondersteuning aan gebruikers binnen een diverse kantoor- en productieomgeving. Zowel telefonisch als per mail krijg jij de hulpvraag helder, met remote beheer tools tackle je op afstand incidenten door bijvoorbeeld het overnemen van het werkstation. Daarbij zorg jij voor een goede registratie van het incident. In deze functie verzorg je daarnaast ook het inspoelen van werkstations/laptops, het inregelen op de werkplek, het testen en doe je de inname/uitgifte. Verder doe je de dagelijkse controle van diverse systemen zoals back-up systemen en pak je de andere werkzaamheden op die tot je takenpakket behoren. Omdat je zowel bij gebruikers van kantoor tot in de productie komt, is het belangrijk dat je goed kunt communiceren op verschillend kennisniveau en weet je de juiste prioriteiten te stellen bij het afhandelen van gemelde problemen.
Je bent proactief en gaat actief aan de slag met incidententickets op momenten dat de telefoon even niet gaat. In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de ICT Manager en maak je onderdeel uit van een dienstverlenend team van 15 collega’s. Samen met de 2 andere servicedesk medewerkers zorg jij voor een nauwkeurige en tijdige afhandelingen van incidenten en vormen jullie het eerste aanspreekpunt voor collega’s.
Functie-eisenFunctie: | servicedesk medewerker ict |
Startdatum: | 06-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 4000 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.