Vacature Office Manager / Administratief Medewerker

Office Manager / Administratief Medewerker in Rotterdam

Geplaatst op 10 februari 2024 21 februari 2024 door Eco Mondo

10

Ecomondo is op zoek naar een Office Manager of Administratief Medewerker met een groen hart en ervaring met sales. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op kantoor, waaronder het maken van offertes, facturen, het bijhouden van de agenda en de administratie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze collega's en zakelijke klanten.

Het aanmaken van nieuwe producten in de webshop, schrijven van product-teksten en eventueel het beheer van de social media behoren tot de werkzaamheden. Uitstekende kennis van de Nederlandse taal is dus een pré. In drukke periodes zal je ook meehelpen met orderpicken en het inpakken van orders en pakketten.

Wij bieden een uitdagende afwisselende baan in een klein, gezellig en informeel team waar we hard werken, je veel verantwoordelijkheid krijgt en er ruimte is voor eigen ideeën en initiatieven. De werktijden zijn in overleg in te vullen. We prefereren minimaal 3 à 4 werkdagen (24 - 28 uur), waarvan tenminste 3 dagen op onze locatie.

Taken zijn onder andere:

  • Het maken van offertes, opdrachtbevestigingen, facturen en bijhouden van de administratie
  • Telefoon aannemen en (zakelijke) klanten te woord staan
  • Het bijhouden van de agenda en het scherp houden van het team
  • Inkomende voorraad bijwerken en bestellingen plaatsen
  • Klantenservice en het regelen van retouren

Mogelijk aanvullende taken zijn onder andere:

  • Producten online plaatsen en teksten schrijven
  • Social Media bijhouden, samen met onze communicatie-afdeling
  • Productfoto's maken en bewerken

Functie-eisen

  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend
  • Je bent administratief vaardig
  • Je bent zelfstandig en kan gemakkelijk zelf aan de slag
  • Je houdt van afwisselend werk
  • Je toont graag initiatief
  • Ervaring met Photoshop en Adobe pakketten is geen vereiste, maar wel handig

Wat we bieden

  • Een afwisselende baan in een duurzaam bedrijf
  • Flexibele werktijden
  • Een goed salaris, prima secundaire arbeidsvoorwaarden en pensioen, met mogelijkheid tot een vast contract bij Ecomondo
  • Een klein en toegewijd team met oog voor jouw persoonlijke situatie
  • Een baan waarbij je bijdraagt aan een betere wereld

Solliciteer hier


30 dagen
retourgarantie

snelle levering
& service

ook zakelijk
/ op factuur



Functie:office manager / medewerker
Startdatum:09-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 28

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Ecomondo via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bergschenhoek
  2. Office Manager / Administratief Medewerker Ecomondo 09-02-2024

Bekijk ook andere vacatures