Vacature Medewerk(st)er Binnendienst - Medewerk(st)er Binnendienst

Medewerk(st)er Binnendienst - Medewerk(st)er Binnendienst in Rotterdam

Medewerk(st)er Binnendienst

Serieuze impact maken met jouw bijdrage aan gezonde medewerkers.

Serieuze impact maken met jouw bijdrage aan mensen die lekker in hun vel zitten? Het kan in jouw rol als medewerker binnendienst bij Verbanen (dochteronderneming van Arbo Unie), waarbij je werkzaam bent in de bedrijfsgezondheidszorg. Als je lekker in je vel zit, doe je je werk met plezier. Binnen deze functie heb je veel vrijheid om jouw werk zelf in te delen. Dat is daarvan gelijk een mooi voorbeeld!

Verbanen. Lekker in je vel.

Verbanen is een dochteronderneming van Arbo Unie. Wij zijn van mening dat er voor iedereen een baan is die aansluit bij zijn of haar gezondheid en talenten. Het is onze missie om dit voor zo veel mogelijk mensen te realiseren. Wij zijn er voor iedereen die, om welke reden dan ook, niet meer in het eigen werk aan de slag kan blijven. Met ruim 100 jaar ervaring helpen wij jouw medewerker weer duurzaam, en met plezier aan het werk.

Dit ga je doen

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de ondersteunende processtappen binnen de dienstverlening van Verbanen, daar waar de geautomatiseerde systemen hier niet in voorzien. Je hebt een sterke focus op sales en het optimaliseren van de prestaties, bezettingsgraden en productiviteit van middelen en personeel. Je bent onder meer verantwoordelijk voor:

  • Planningen (bijvoorbeeld de ODE's, traingen, enz.) die niet geautomatiseerd kunnen worden, leidend hierbij is enerzijds het protocol en anderzijds de optimale inzet van mensen (en middelen).
  • Het zorgen voor een efficiënte planning en optimaal resultaat door de agenda's in te delen in meer complexe gevallen, te signaleren wanneer er een mismatch ontstaat en het doen van verbetervoorstellen.
  • Het beheren en bewaken van de capaciteitsplanningen.
  • Je bent het telefonisch aanspreekpunt voor interne en externe klanten en cliënten.
  • Je verzorgt het administratieve deel van het salesproces tot aan de eerste afspraak in het CRM.
  • Je beantwoordt algemene vragen betreffende de Wet Verbetering Poortwachter en 2e spoor en schakelt zo nodig de accountverantwoordelijke in.
  • Je ontvangt, registreert en bewaakt de terugkoppeling van klachten.
  • Je verstuurt en beheert de Klant Tevredenheidsonderzoeken.

Overige (administratieve) werkzaamheden

  • Je verstrekt informatie bij interne en externe vragen over o.a. mogelijkheden m.b.t. procedures, wachttijden, uitslagen en wettelijke normen. Je signaleert terugkerende vragen, opmerkingen en mogelijke knelpunten of kansen.
  • Je doet in dit kader verbetervoorstellen (in lijn met financiële en operationele context van Arbo Unie) aan de leidinggevende.
  • Je draagt op proactieve wijze bij aan de optimalisatie van het planproces voor zowel interne als externe klanten. Je onderhoudt contact met professionals om tot optimale capaciteitsplanning te komen.
  • Je verzorgt de managementrapportages.
  • Je begeleidt als eerste de nieuwe medewerkers van Verbanen.
  • Je organiseert vergaderingen volgens de jaarplanning Verbanen en notuleert tijdens deze bijeenkomsten.
  • Je ondersteunt bij klantevents.

Kortom een breed takenpakket wat veel dynamiek met zich meebrengt.

Dit breng je mee

Je bent een echte spin in het web en vindt het leuk om veel ballen hoog te houden. Daarnaast ben je betrokken bij de organisatie en je collega's. Met jouw enthousiasme en pro activiteit weet je anderen voor je te winnen. Daarnaast beschik je over:

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar werkervaring binnen een dienstverlenende organisatie.
  • Ben je een starter op de arbeidsmarkt? We onderzoeken graag met jou of dit bij je past;
  • Ruime ervaring met automatisering (MS Office, plansystemen, CRM, e.d.).
  • Ervaring met procesmatig werken, denken en verbeteren (o.a. Lean).
  • Goede contactuele en commerciële vaardigheden.

Op basis van een fulltime werkweek van 36 uur ontvang je:

  • Bruto maandsalaris van maximaal € 3.411,30. Inschaling is op basis van jouw werkervaring;
  • eindejaarsuitkering van 5%;
  • vakantietoeslag van 8%;
  • 196 vakantie-uren;
  • 20 extra bijzondere verlofuren, in te zetten voor het Optimaal Werken Programma;
  • € 2,35 netto thuiswerkvergoeding per dag;
  • mobiliteitsvergoeding;
  • flexibele werktijden;
  • een eenmalige vergoeding ergonomische werkplek om thuis ook lekker te kunnen werken.
  • Wij werken hybride, d.w.z. deels op kantoor/locatie, deels thuis.


Functie:medewerk binnendienst
Startdatum:30-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3411 – 3411
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medewerk(st)er Binnendienst – Medewerk(st)er Binnendienst Arbo Unie 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures