Vacature Manager Vastgoed

Manager Vastgoed in Berkel en Rodenrijs

Manager Vastgoed

als manager vastgoed

op onze bruisende locatie in Berkel en Rodenrijs
32 tot 36 uur per week, flexibele werkdagen


De baan
Als gro-up staan we voor groei en zijn wij continue in beweging. Een greep van de groeistappen die we de komende jaren willen gaan zetten zijn: het verder uitwerken van strategisch beleid op het gebied van vastgoed en we willen de locaties gaan restylen en stappen maken om de locaties te verduurzamen. Ook spelen wij als afdeling in op nieuwe ontwikkelingen die gaandeweg ontstaan, aangezien gro-up ook volop in ontwikkeling is. Hierdoor komen er veel vernieuwende projecten op ons af en hebben wij met alle afdelingen binnen de organisatie te maken. De afwisseling en diversiteit van de werkzaamheden, maar ook het snelle schakelen maken ons werk zo onwijs leuk.
Jouw team is verantwoordelijk voor het vastgoedbeheer van circa 180 panden met 300 gebruikers van gro-up, waarbij jij als manager vastgoed eindverantwoordelijk bent voor alle vastgoed gerelateerde zaken binnen alle domeinen en afdelingen van gro-up. In jouw rol als leidinggevende van dit team ben je verantwoordelijk voor

• Het vertalen van het (strategische) organisatiebeleid van gro-up naar het afdelingsstrategie;
• Zorgdragen voor de doorvertaling van het beleid op tactisch en operationeel niveau;
• Het vaststellen en bewaken van de begroting;
• Contract- en leveranciersmanagement;
• Leiding geven aan medewerkers door de kwaliteit en kwantiteit van de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden te controleren en medewerkers te begeleiden, instrueren, coachen en motiveren, waar nodig

Waar en met wie ga je werken?

Jouw uitvalsbasis is ons hoofkantoor in Berkel en Rodenrijs, direct naast het metrostation en goed bereikbaar met de auto. Als Manager Vastgoed stuur je een team aan van 12 collega's. In deze rol rapporteer je aan de directeur bedrijfsvoering en bestaat er een nauwe samenwerking met de afdeling Facility Management. Verder werk je samen met de andere afdelingen binnen Bedrijfsvoering, de directie en de Raad van Bestuur aangaande alle vastgoed gerelateerde onderwerpen.

Wat breng jij?

Met jouw empathisch vermogen, analytische skills, helicopterview en overtuigingskracht ben jij in staat om samen met jouw team en collega's ervoor te zorgen dat ons vastgoed altijd in topconditie is! Daarnaast vragen wij van jou:


• academisch werk- en denkniveau;
• hbo/wo-opleiding bouwkunde of technische bedrijfskunde;
• affiniteit met en inzicht in de werkzaamheden van de domeinen waarin gro-up actief is.;;
• kennis van managementtechnieken, organisatie-, personeels-, financieel- en kwaliteitsbeleid;
• actuele kennis van relevante (fiscale) wet- en regelgeving;
• kennis van en ervaring met projectmatig werken (PRINCE II of vergelijkbaar);
• ervaring in het leidinggeven aan een vergelijkbare afdeling met een verbindende en coachende stijl van leidinggeven;
• ervaring met vastgoedbeheer en huisvestingsprojecten;

Wat gro-up jou biedt

Je komt terecht in een fijn team waarin we voor elkaar klaar staan, kennis met elkaar delen en van elkaar leren. We houden van een grapje (dus breng die van jou vooral mee!)) en vieren successen graag met elkaar. Tegelijk ben je deel van iets groters: gro-up waar we met 3000 collega's - in allerlei specialismen - het verschil maken voor kinderen en hun ouders/opvoeders. Zo'n brede organisatie betekent ook iets voor je groeikansen. Verder bieden wij:

  • Een salaris van € 4.279 tot € 6.750 op basis van 36 uur, volgens cao Sociaal werk schaal 12. Afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Loopbaanbudget (LBB) om opleidingen en studies te volgen.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van minimaal 17 % waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er vrije dagen van te kopen.
  • Een pensioenregeling bij pensioenfonds Zorg & Welzijn.
  • Een leaseauto om van en naar locaties te rijden.
  • Hybride werken, deels werken op kantoor en deels thuis werken.
  • Als een sterke werkgever kan gro-up je een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden bieden, met o.a. een fietsplan, collectieve verzekeringen, een thuiswerkvergoeding en een regeling voor thuiswerkmiddelen.
  • Een bonus van € 750,- als je een nieuwe gro-up collega aanbrengt.

Wij zijn gro-up. We zorgen ervoor dat elk individueel kind de ruimte krijgt om het mooiste uit zichzelf te halen. Groeiruimte creëren, dat is ons doel in onderwijs, jeugdhulp, kinderopvang, buurtwerk en kraamzorg.

Bij gro-up hebben we bijzondere aandacht voor de directe omgeving: het gezin, de buurt, de voorzieningen en lokale organisaties. Onze aanpak, kennis en wijsheid hebben daadwerkelijk invloed op die omgeving. Verbinding staat centraal in alles wat we doen, zelfs op ons levendige hoofdkantoor ervaar je die kracht.

Manager Vastgoed



Functie:manager vastgoed
Startdatum:06-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4279 – 6750
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met gro-up via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bergschenhoek
  2. Manager Vastgoed gro-up 06-01-2024

Bekijk ook andere vacatures