Vacature Manager Continuous Improvement

Manager Continuous Improvement in Rotterdam

Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.

Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?

De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.

Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.

Wil weten hoe het is te werken bij Facilicom Group - of een van onze divisies - in een bepaalde functie? Lees dan een van onze 'werken als' pagina's

Manager Continuous Improvement

Ben jij een procestijger die gaat voor het beste resultaat? Wordt jij blij van verbetertrajecten in de dienstverlenende sector? Lees dan verder.

32 tot 40 uur per week

€ 4.500,00 - € 6.000,00 per maand

Manager Continuous Improvement

32 tot 40 uur per week

€ 4.500,00 - € 6.000,00 per maand

Functieomschrijving

Wie zijn wij?

Bij Facilicom Solutions, draait alles om het realiseren van mogelijkheden! We gaan hand in hand met onze opdrachtgevers om de meest geschikte facilitaire dienstverlening te creëren. We zijn gepassioneerd bezig met het oplossen van facilitaire- en vastgoedvraagstukken in diverse sectoren, zoals het bedrijfsleven, de overheid, zorg en onderwijs. Onze aanpak? Mensgericht, duurzaam, pragmatisch en innovatief. We hebben een ongekende passie voor ons vak en benaderen alles, van performance vraagstukken tot facilitaire inkoop, projectmanagement en verandermanagement, met een frisse blik en een hands-on mentaliteit.

Wat ga je doen?

Organisaties en afdelingen hebben te maken met waste in de bedrijfsprocessen en de behoefte om (continu) te verbeteren en de borging hiervan. Met ons team van verbeterprofessionals, onze methodieken en tooling, kijken wij naar processen en helpen klanten de verbetering te vinden en te realiseren. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en verbeteren van processen/ afdelingen in een continue veranderde omgeving bij klanten.

Wie je bent

Je werkt zelfstandig, je bent empathisch en hebt een proactieve en verbindende werkhouding. Je schakelt soepel tussen operationeel en strategisch niveau en hebt goede communicatie- en stakeholdermanagementvaardigheden. Je bent prettig in de omgang. Je bent zelf bewust en je reflecteert hetgeen je doet en gedaan hebt. Je bent in staat om vanuit een diagnose op zoek te gaan naar oorzaken van het probleem en dit te vertalen naar een pragmatische (Lean of Agile) aanpak. Door je gestructureerde en laagdrempelige aanpak breng je focus & voortgang aan in het zoeken naar een oplossing en de implementatie daarvan. Je bewaakt de voortgang, stuurt bij op de vertaling naar concrete doelstellingen en communiceert deze naar de verschillende stakeholders.

Wat je krijgt

Wat bieden wij?

Je gaat aan de slag binnen een professionele werkomgeving, oftewel je collega's hebben kennis en kunde van het werkveld en weten hoe ze hier een efficiënt project van moeten maken. Onze club is volop in beweging, ontwikkeling vinden wij belangrijk! Hier hebben we jou bij nodig, jouw bijdrage brengt ons team weer verder.

Ons team bestaat uit 40 collega's en samen zijn wij onderdeel van Facilicom Solutions. Wij zijn een familiebedrijf en dat voel en merk je. Wij gaan voor langdurige relaties waar een goede balans is voor privé en zakelijk. Met elkaar verbeteren wij de dienstverlening bij onze klanten. We zijn een gezellig team, hebben regelmatig evenementen met elkaar en hebben ontwikkeling hoog in het vaandel staan. Kortom, je komt in een energiek, dynamisch team dat oog voor elkaar heeft en streeft naar het beste resultaat.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris tussen de € 4.000, - en € 6.000, - bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband, afhankelijk van je werkervaring;
  • Een leaseauto, laptop en mobiele telefoon;
  • Een tantièmeregeling;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling, de mogelijkheid tot deelname aan collectieve (zorg)verzekeringen en bedrijfsfitness en een NS-businesscard;
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingsprogramma's.

Wie je bent

Wat breng jij mee?

  • Je hebt een afgeronde hbo-/wo-opleiding, in bijvoorbeeld bedrijfskundige richting;
  • Je hebt ervaring met het begeleiden van (proces) verbetertrajecten op basis van Lean of Agile of vergelijkbare methodieken;
  • Je hebt ervaring en affiniteit met facilitaire dienstverlening;
  • Je hebt meer dan 6 jaar relevante werkervaring met verbetertrajecten;
  • Uiteraard beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Thea Wagenaar

Recruiter

Ik kom graag met je in contact.



Functie:continuous improvement manager
Startdatum:31-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4500 – 5500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Manager Continuous Improvement Facilicom 31-05-2024

Bekijk ook andere vacatures