Vacature Manager

Manager in Berkel en Rodenrijs

Manager Vastgoedontwikkeling

Van acquisitie tot projectrealisatie

HBO

36 uur

Bergschenhoek

Wij zoeken voor:

Logo 3B wonen

dit is de functie

Weet jij impact te maken en woonwijken leefbaar te maken en te houden? Krijg jij energie van alle uitdagingen waar je voor staat om de vastgoedportefeuille van 3B Wonen te ontwikkelen of te herontwikkelen? Dan zoeken we jou!

dit ga je doen

Als Manager Vastgoedontwikkeling bij 3B Wonen:

  • Werk je aan het realiseren van (her)ontwikkeling en acquisitie, sloop- en nieuwbouwprojecten en (hoogwaardige) renovatieprojecten;
  • Verricht je alle activiteiten die horen bij de acquisitie van woningbouwprojecten die door derden worden ontwikkeld;
  • Beoordeel je daarbij de proposities kwantitatief, kwalitatief en financieel en zorg je voor besluitvorming;
  • Verricht je alle activiteiten die horen bij de projectfasen van (her)ontwikkelingsprojecten;
  • Zorg je voor besluitvorming met fasedocumenten en financiële doorrekening;
  • Selecteer en verstrek je opdracht aan externe partijen;
  • Stem je af met de interne en externe stakeholders en omgeving;
  • Geef je leiding aan verschillende disciplines binnen het projectteam;
  • Regel je benodigde overeenkomsten, vergunningen, aktes, subsidies en goedkeuringen;
  • Bewaak je vanzelfsprekend budgetten en de planning

dit breng je mee

Je bent een betrokken en nuchtere professional. Je bent ondernemend met een goed gevoel voor plannen en organiseren. Daarnaast heb je:

  • HBO / academisch werk- en denkniveau;
  • Bewezen dat je het vak verstaat met relevante werkervaring met het coördineren, sturen van de realisatie van vastgoedprojecten in een maatschappelijke, politieke context, waarin je draagvlak en acceptatie van externe partijen met tegengestelde belangen creëert;
  • Interesse in je vakgebied en zorg je dat je op de hoogte blijft van alle nieuwe ontwikkelingen;
  • Feeling met de processen en structuren om de afdeling goed neer te zetten;
  • Overtuigingskracht en ben je een stevige gesprekspartner die goed het overzicht bewaart;
  • Geef je leiding aan verschillende disciplines binnen het projectteam;
  • Analytisch vermogen;
  • Een open en heldere manier van communiceren.

dit is het aanbod

3B Wonen biedt je een afwisselende baan bij een maatschappelijke, dynamische en informele woningcorporatie.

  • Fulltime functie van 36 uur per week;
  • Een inschaling in schaal L van de CAO woondiensten, met een bruto maandsalaris max € 6.544 (2023, op basis van 36 uur). Inschaling wordt afgestemd aan de hand van jouw werkervaring;
  • Informele werkomgeving waarin we samen doelen stellen, resultaten behalen en successen vieren;
  • Fouten maken mag in onze organisatie, ervan leren en herstellen hoort erbij;
  • Hybride werken is de nieuwe norm, we denken met je mee en je wordt gefaciliteerd met alle moderne communicatiemiddelen;
  • Je krijgt alle ruimte en ondersteuning om te blijven leren en jezelf te ontwikkelen.

werken bij 3B Wonen?

'Samen werken aan wonen' , dat is het motto van woningcorporatie 3B Wonen. Wij zijn een woningcorporatie in de gemeente Lansingerland. Met ruim veertig medewerkers werken wij hard aan (meer) goede en betaalbare woningen in Lansingerland. Daarbij werken we samen met onze partners aan inclusieve wijken, waarin iedereen mee kan doen. We hebben 4.500 woningen in de groene gemeente Lansingerland, centraal gelegen in de Randstad. Een aantrekkelijke woonomgeving met een dorps karakter tussen de drie grote steden Rotterdam, Den Haag en Zoetermeer. Een relatief jonge gemeente waarbij het aandeel sociale huur klein is.

3B Wonen is momenteel bezig met een doorontwikkeling van de organisatie waarbij de verantwoordelijkheden zo veel mogelijk liggen bij de uitvoering. Hierdoor kunnen we flexibel inspringen op snelle ontwikkelingen. De kerncompetenties van onze medewerkers zijn; communicatie, samenwerking en verantwoordelijkheid.

Onze organisatie kent geen traditioneel managementteam maar een visieteam. Daarmee wordt recht gedaan aan de schaal van de organisatie en de eigen verantwoordelijkheid van collega's om specifieke thema's in te brengen. Vanuit een operationeel tactisch team (OTT) zorgen we voor verbinding tussen de strategie en uitvoering.

Er ligt een stevige volkshuisvestelijke opgave. Financieel zijn we gezond, maar er moet wel scherp aan de wind gevaren worden. Er zijn forse investeringen nodig op het gebied van nieuwbouw en verduurzaming. 3B Wonen vindt het belangrijk dat bewoners fijn en ongestoord kunnen wonen en kunnen genieten van de directe leefomgeving. Dat vraagt om aandacht, verbindingen leggen en rekening houden met individuele situaties. Eigenaarschap en initiatief worden sterk aangemoedigd om samen met betrokken collega's en partners de gestelde doelen te behalen. Daarbij denken we graag out-of-the-box in mogelijkheden.

Meer informatie vind je op www.3bwonen.nl .

Voorselectie gesprekken door AVW2 in week 7 8

Voorselectie gesprekken door AVW2 in week 7-8

3

onze klanten

bij AVW2

dit zijn we werken bij AVW2

Functie:manager
Startdatum:01-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:6544 – 6544
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met AVW2 via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bergschenhoek
  2. Manager AVW2 01-02-2024

Bekijk ook andere vacatures