TNO
Waar ben je naar op zoek?
Alles over Duurzame ondergrond
Alles over Circulaire waardecreatie
Alles over Semicon en quantum
Alles over Digitale innovatie
Alles over Werken bij
Type dienstverband: Vacature Locatie: Delft Opleidingsniveau: MBO Uren per week: Parttime - 32
Management Assistent | DELFT/Hybride
Jouw stempel drukken op onze tijd? Kom werken bij TNO als Management Assistant in Delft!
#LI-PV1
Je ondersteunt de afdeling Semicon Equipment & Metrology (SEM) van de TNO Unit High Tech Industry (HTI) met als standplaats Delft. Deze dynamische en internationale research groep van TNO is recentelijk ontstaan uiit de "redesign" van de vormalige afdeling Nano-instrumentatie en werkt aan spannende nieuwe technologieën, voornamelijk toegespitst op de semiconductor industrie. De afdeling doet voor een groot deel toegepast onderzoek voor het bedrijfsleven.
Samen met het afdelingshoofd en zijn plaatsvervanger ben jij de ruggengraat om de afdeling te ondersteunen en ervoor te zorgen dat processen soepel verlopen.
Zie hier meer van de Unit HTI en de (voormalige) afdeling Nano-instrumentatie .
Wat ga je doen?
Het werken met en voor elkaar zit in je genen. In deze rol ben je het vaste aanspreekpunt voor de afdelingsmanager. Als Management Assistent maak je samen met 5 collega afdelingssecretaresses deel uit van het gezamenlijk secretariaat van de HTI afdelingen op de locatie in Delft.
Het is belangrijk dat je het leuk vindt om een breed scala aan taken te hebben, die een hoge mate van flexibiliteit en nauwkeurigheid vereisen bij de uitvoering ervan. Er wordt van je verwacht dat je proactief bent, maar ook dat je nadenkt voordat je handelt. In deze functie is er ruimte om op eigen initiatief nieuwe activiteiten te ontwikkelen.
In principe zijn we op zoek naar een invulling van 32 uur in de week. Aanvulling tot 40 uur in de week is een optie in de vorm van ondersteuning van de andere secretariaten op de locatie.
Wat wij van jou verwachten
Om deze rol goed te kunnen vervullen, verwachten wij dat je voldoet aan het volgende profiel.
Je hebt:
Wat wij jou bieden
Uitdagend én afwisselend werk met serieuze impact. En volop kansen, want bij TNO heb je grotendeels zelf de regie over je carrière. Naast een bruto (fulltime) maandsalaris tussen €2.454,- en €3.670,- (afhankelijk van je kennis en ervaring), vakantiegeld (8%), een dertiende maand (8,33%) en een flexbudget (5,58% + €180), krijg je alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
Daarnaast kun je bij TNO een 'menu' aan arbeidsvoorwaarden samenstellen dat bij jouw persoonlijke situatie past. Wat je ook mag verwachten:
Lees hier uit welke arbeidsvoorwaarden je verder kunt kiezen.
TNO als werkgever
Bij TNO innoveren we voor een gezonder, veiliger en duurzamer leven. En voor een sterke economie. Sinds 1932 ontwikkelen wij kennis en technologie voor het algemeen belang. We vinden elkaar in verwondering en vindingrijkheid, en we zijn gedreven om grenzen te verleggen. Voor jouw talent en ambitie is er alle ruimte en ondersteuning. Je werkt samen met mensen die aan je gewaagd zijn, die jou inspireren én van jou willen leren. Onze state-of-the-art-faciliteiten zijn er om jouw visie te verwezenlijken. Wat je bij TNO doet, doet ertoe: impact maakt het verschil. Want met elke innovatie draag je bij aan het leven van morgen. Lees meer over TNO als werkgever .
Bij TNO stimuleren we een inclusieve werkomgeving, waar jij jezelf kunt zijn. Wat je verhaal ook is en welke unieke eigenschappen je ook meebrengt. Juist door onze unieke krachten en perspectieven te bundelen zijn we in staat om innovaties te ontwikkelen die een wezenlijk verschil maken in de samenleving. Meer weten? Lees welke stappen wij zetten op het gebied van diversiteit en inclusie .
Hoe ziet het proces eruit?
Reageren kan tot en met 30 juni 2024. De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gespreksrondes. De eerste ronde staat gepland in weken 28 en 29. De tweede ronde staat gepland in weken 30 en 31. In een laatste gesprek bespreken we de arbeidsvoorwaarden die je zelf samenstelt. We streven ernaar de hele procedure binnen vier weken af te ronden.
Een online assessment en referentiecheck kunnen onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
Als je bij ons komt werken vragen wij je ook een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen.
Dan zien we je reactie graag tegemoet!
Voor meer informatie over de baan of de procedure kun je contact met ons opnemen.
Recruiter
Meer over Paul
Functie: | management assistent |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2454 – 3670 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.