Vacature LC Packaging Account Support Representative

LC Packaging Account Support Representative in Waddinxveen

LC Packaging Logo

About Us

Go back About Us Organisation

Go back Organisation Our Purpose Leadership Own Production Our Partnerships

About LC

Go back About LC Our Story Our 8 Strengths Our History Global Presence Our way of working

Results Industries & Products

Go back Industries & Products Industries Products

Sustainability

Go back Sustainability Sustainability at LC Our Commitment Documents & Reports

Contact

Offices

Go back Offices LC Packaging International LC Packaging Global LC Packaging Netherlands LC Embalajes Ibérica LC Packaging Belgium LC Packaging Ireland LC Packaging UK LC Packaging Germany LC Packaging France LC Packaging Hungary LC Packaging Romania LC Packaging Nordic LC Packaging Africa LC Packaging West Africa LC Packaging South Africa LC Packaging USA

Current language: English

Language Region

Go back Belgium Corporate France Germany Hungary Ireland Netherlands Nordic Portugal Romania South Africa Spain United Kingdom West Africa

Account Support Representative | Nederland

Account Support Representative Cardboard | Nederland

Ben jij een proactieve teamspeler die graag meedenkt en mee bouwt aan een goede klantrelatie? Dan zoeken wij jou!

Voor ons hoofdkantoor in Waddinxveen zijn we op zoek naar een:

Wil jij werken voor een bedrijf waar je het verschil kunt maken?

Wij bieden jou een uitdagende en gevarieerde functie binnen ons snel groeiende familiebedrijf met kantoren en productiepartners over de hele wereld. Daarnaast:

  • Een werkplek in ons gloednieuwe hoofdkantoor in Waddinxveen, dat behoort tot de top 1% meest duurzame gebouwen in Nederland (BREEAM Outstanding). Ook behoren we tot de 1% meest duurzame bedrijven ter wereld (Ecovadis Platinum)!
  • Een snelle, stimulerende en internationale omgeving met familiewaarden en ruimte om eigen projecten te ontwikkelen.
  • Een online leer platform met 100+ trainingen en webinars en de mogelijkheid om externe trainingen, modules of opleidingen te volgen.
  • Een fietsplan en persoonlijke trainingsfaciliteiten om je te helpen fit te blijven (Fit20).
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels
  • Een salaris in de range van de 25% best betalende bedrijven (volgens de KornFerry salarisbenchmark-methodologie).
  • 25 vakantiedagen en de flexibiliteit om er 5 bij te kopen.
  • Een mooie pensioenregeling en bonusstructuur.
  • Heerlijke drankjes in onze bar en in onze coffee corners kun je de beste koffie ter wereld drinken!

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je werkt nauw samen de Account Managers om een uitstekende klantenservice te bieden;
  • Je bent verantwoordelijk voor het backoffice beheer; van inkoop/ verkoop, het verzenden van offertes, tot het maken van orders en facturen;
  • Materiaal sourcing beheren door met onze productiepartners prijzen aan te vragen, te analyseren en te onderhandelen, verkoopprijzen binnen het verkoopteam bepalen, met als doel om tot eerlijke en concurrerende prijzen te komen die bijdragen aan onze strategische verkoopdoelen;
  • Nauw samenwerken met andere afdelingen die betrokken zijn bij de uitvoering van klantorders (bijv. Supply Chain, Warehouse, Quality, etc.);
  • Het beheren van bestellingen en planningen van de productie in nauw overleg met onze productiepartners;
  • Verantwoordelijkheid nemen voor elke zending, waarbij een hecht partnerschap wordt opgebouwd met onze expediteurs; kwaliteitsinspecties regelen voordat de goederen worden geëxporteerd; tijdige exportdocumentatie regelen;
  • Het volgen en handhaven van het bedrijfsbeleid en compliant zijn op alle gebieden, intern en extern;
  • Zorg dragen voor een uitstekende klanttevredenheid.

Wat breng jij mee?

  • Bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding. Een MBO opleiding met passende werkervaring volstaat ook zeker!
  • Twee tot vijf jaar ervaring in een klant- en servicegerichte functie bij voorkeur bij een MKB organisatie;
  • Kennis van een ERP en/of CRM systeem is een pre;
  • Commercieel inzicht;
  • Enthousiasme om jezelf te ontwikkelen. We verwachten niet dat je alle kneepjes van de functie kent, want je (toekomstige collega's) leren deze je graag!
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar;
  • Woonachtig binnen de driehoek Gouda - Den Haag - Rotterdam én in het bezit van eigen vervoer.

LC Packaging is een werkgever met gelijke kansen. We zullen niet discrimineren en zullen positieve maatregelen nemen om discriminatie tegen te gaan bij werkgelegenheid, werving, advertenties voor werkgelegenheid, beloning, beëndiging, promotie en andere arbeidsvoorwaarden tegen een werknemer of sollicitant op basis van ras, kleur, geslacht, nationale afkomst, leeftijd, religie, geloofsbelijdenis, handicap, veteranenstatus, seksuele geaardheid, genderidentiteit of genderexpressie.



Functie:packaging account support representative
Startdatum:02-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. LC Packaging Account Support Representative LC Packaging International 02-06-2024

Bekijk ook andere vacatures