Functieomschrijving
Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging waar je je klantgerichte vaardigheden volledig kunt inzetten? En als dit ook nog eens bij een gerenommeerd internationaal bedrijf is, wordt het extra interessant. Wij bieden de perfecte kans in de logistieke sector bij GLS in Utrecht.
Als je minimaal 32 uur per week beschikbaar bent en al wat ervaring hebt in klantenservice, bekijk dan snel de details van de functie van Klantenservice medewerker bij GLS.
wat bieden wij jouAls klantenservice medewerker ben je voortdurend bezig met het verbeteren van processen. Je vindt voldoening in het helpen van klanten en streeft naar optimale klanttevredenheid. Bovendien ben je hulpvaardig en doortastend. Wanneer er uitdagingen ontstaan, zie je dat eerder als een kans; je zoekt actief naar oplossingen.
Bovendien zie je de volgende eigenschappen in jezelf terug:
Als klantenservice medewerker ben je dagelijks beschikbaar voor zowel klanten als collega's. Je handelt gesprekken af en biedt ondersteuning bij diverse kwesties, zoals verzonden pakketten, depots en chauffeursroutes. Door gerichte vragen te stellen, kun je problemen identificeren en passende oplossingen aanbieden. Als je er niet meteen uitkomt, staat een team van behulpzame collega's klaar om je te assisteren.
GLS is een wereldwijd opererend logistiek bedrijf, actief in 40 Europese landen, Canada en 8 Amerikaanse staten. Kwalitatieve dienstverlening staat bij GLS hoog in het vaandel. Daarnaast blijft GLS continu streven naar vooruitgang, met voortdurende ontwikkeling van geavanceerde IT-systemen die het verzendproces vereenvoudigen, veilig maken en toegankelijk voor iedereen.
Je gaat aan de slag in een modern kantoor in Utrecht, uitstekend bereikbaar met zowel het openbaar vervoer als de auto. Na je inwerkperiode is het tevens mogelijk om deels vanuit huis te werken.
Ben jij enthousiast geworden en ben jij de klantenservice medewerker bij GLS? Druk dan snel op de sollicitatie knop hieronder en dan spreken we elkaar snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | medewerker klantencontactcentrum |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 15 – 15 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.