Functieomschrijving
Dit keer zijn we zélf op zoek naar versterking! Al eens overwogen om te gaan werken als intercedent? Een veelzijdige en leuke baan bij het grootste uitzendbureau van de wereld!
We zijn per direct op zoek naar een intercedent voor ons team in Rotterdam-Oost. Dit is een functie voor 40 uur in de week. Jouw standplaats is Rotterdam-Alexander. Daarnaast kun je werken op onze vestigingen in het centrum van Rotterdam en in Capelle. Uiteraard werken we ook deels vanuit huis.
wat bieden wij jouWe zijn niet op zoek naar een specifieke achtergrond of een bepaalde ervaring. We zijn wél op zoek naar een bepaald type mens! Herken jij jezelf in de volgende punten?
Een intercedent is een arbeidsbemiddelaar, een echte matchmaker. Een intercedent brengt elke dag werkzoekenden en werkgevers bij elkaar. Om de juiste match te kunnen maken, zorg je ervoor dat je onze klanten goed leert kennen. Vervolgens kan jij dan op zoek gaan naar hun nieuwe medewerkers. Op onze afdeling bedienen we enkele grote klanten van Randstad. Je hoeft dus geen nieuwe klanten binnen te halen, het zwaartepunt op onze afdeling ligt echt op het recruitment gedeelte.
Daarnaast zorg je ervoor dat je genoeg werkzoekenden spreekt en begeleidt om ze uiteindelijk te verbinden aan openstaande vacatures bij klanten. Je slaat dus de brug tussen de klant en nieuwe medewerkers. En als kers op de taart ben je ook het aanspreekpunt voor de werkenden. Jij begeleidt de uitzendkrachten tijdens hun dienstverband bij de klant. Zo ga je bij ze langs op hun werk en komen ze ook bij jou langs op de vestiging. Al met al dus een veelzijdige baan!
Onder leiding van jouw manager Eveline werk je samen met jouw directe collega Maarten. Zij zijn er beiden om jou te coachen en begeleiden. Samen ben je verantwoordelijk voor de klantenportefeuille. Jullie werken vaak samen op kantoor in Rotterdam. Daarnaast komt je natuurlijk met regelmaat bij de klant over de vloer. 1 keer per week werk je namelijk samen met je collega op locatie bij de klant. Zo krijg je de bedrijfscultuur bij de klant goed mee en ben je op de hoogte van wat er speelt. Tijdens zo'n 'inhousedag' spreek je de talenten voor wie jij werkgever bent. Ook spar je met directeuren, teamleiders en HR-managers over lopende HR-vraagstukken en ontwikkelingen in de markt.
Kun jij je helemaal vinden in deze rol? Grijp dan je kans! Solliciteren kost maar één minuut. We nemen binnen 48 uur contact met je op om kennis te maken.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | Arbeidsbemiddelaars en uitzendbureaumedewerkers |
Startdatum: | 04-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 2900 – 2900 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.