Bedrijfsomschrijving
Deze welzijnsorganisatie is actief in verschillende steden door het hele land. Ze zijn actief op jeugdwerk, jongerenwerk, maatschappelijke participatie, maatschappelijk werk en ouderenwerk. Er zijn verschillende professionals die samen met vrijwilligers betrokken zijn bij de bewoners. Ze werken op straat, in buurthuizen en zijn zo goed mogelijk zichtbaar voor de mensen uit de wijken. Vol trots en met veel passie zetten de professionals en vrijwilligers zich dagelijks in voor de medemens. Ze dragen bij aan een dynamische samenleving waarbinnen talenten en kansen van mensen worden benut.
FunctieomschrijvingIn deze rol, als parttime HR Medewerker, ben je een waardevol onderdeel van een stichting die zich vol passie inzet voor het welzijn van Nederland, met speciale aandacht voor jeugdwerk. Je zult een belangrijke rol spelen in het beheren van de HR-administratie voor de enthousiaste teams, bestaande uit ongeveer 600 medewerkers. Samen met een team van 4 collega’s zorg je ervoor dat alle HR-gerelateerde zaken soepel verlopen
Je controleert personeelsmutaties in het AFAS-systeem, je houdt verzuimadministratie bij en onderhoudt hierbij contacten met collega’s uit het HR-team, de arbodienst en diverse uitvoeringsorganisaties. Bij de verwerking van de HR-administratie houd je rekening met de wet- en regelgeving. Het bedrijf is aangesloten bij de CAO Sociaal Werk, Welzijn en Maatschappelijke Dienstverlening. Kennis van het werken met een CAO is binnen deze rol mooi meegenomen. Zowel telefonisch als via de mail sta je met jouw collega’s uit de organisatie in contact. Om en om wissel je de telefoondienst af met het team, waar vragen vanuit het hele land binnenkomen. Goed kunnen prioriteren en kunnen multitasken is hierbij essentieel. De dagen kunnen afwisselend druk zijn en je krijgt te maken met verschillende casussen. Jouw collega’s worden blij van jouw dienstverlenende instellening en administratieve skills.
De locatie in Rotterdam is goed te bereiken met het openbaar vervoer, er stopt een tram voor de deur. Vanaf Rotterdam Centraal is het slechts 10 minuten fietsen. Parkeren is tegen betaling, er zijn slechts enkele parkeerplekken gereserveerd voor het bedrijf. Op rustige dagen kan er in overleg met het team worden afgestemd of er een parkeerplek is. Daarnaast kan er gedeeltelijk vanuit huis worden gewerkt.
Het betreft een baan voor op de langere termijn met direct een contract bij de stichting.
Functie-eisenFunctie: | medewerker servicedesk hr |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3858 – 3858 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.