Bedrijfsomschrijving
Je zal gaan werken op een fantastisch kantoor in Rotterdam, gelegen bij de Erasmusbrug. Jouw werkgever is een museum met een wereldberoemde kunstcollectie van meer dan 151.000 objecten, verzameld gedurende 172 jaar. Jij zal deel gaan uitmaken van een klein maar zeer fijn team, waarvan het hoofd P&O en 1 HR-adviseur de andere leden zijn. Met jouw administratieve vaardigheden zal jij dit team gaan versterken. Het museum staat bekend als een bijzondere en inspirerende werkgever met een zeer aangename werksfeer. Zo worden er bijvoorbeeld elke maandag bedrijfsyoga-sessies gehouden en worden medewerkers uitgenodigd voor de openingen van het museum.
De locatie is goed te bereiken met het openbaarvervoer. Parkeren is hier enkel tegen betaling mogelijk in de Erasmusburg garage.
FunctieomschrijvingAls (parttime 32-36 uur) HR-adviseur ben je verantwoordelijk voor alle HR-processen binnen jouw organisatie. Je bent de verbindende schakel tussen management en medewerkers en fungeert als sparringpartner voor collega's. In deze veelzijdige functie is geen dag hetzelfde en ben je actief bezig met het vormgeven en uitvoeren van het HR-beleid. Jouw professionele, nauwgezette en efficiënte aanpak zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Je bent altijd op zoek naar manieren om dingen beter en slimmer aan te pakken en maakt voorstellen om het HR-beleid te optimaliseren. Met oog voor de medewerkers en hun behoeften draag je bij aan de arbeidsvreugde. Als HR-adviseur ben jij dé persoon waar medewerkers met vertrouwen naartoe komen.
Jouw verantwoordelijkheden bestaan uit het ondersteunen van de HR-collega’s op in/uit en doorstroom. Je bent een specialist op het gebied van AFAS en begeleidt jouw collega's hier ook in. Onderwerpen zoals verzuim zijn jouw vanwege jouw jarenlange ervaring niet nieuw. Je bent de adviseur voor directie en leidinggevenden bij alles wat relateert aan de arbeidswetgeving en begeleid jij hen over de uitvoering van het verzuimbeleid. Ook kan jij de administratieve skills kwijt bij het opstellen van rapportages, het afhandelen van ziekmeldingen of uitdiensttreding. Jij werkt op administratief vlak ook samen met de salarisadministrateur waarin jij de gegevens aanlevert en ondersteunt. Een functie met hierin een combinatie van meedenken over het beleid, stukje operationeel en vooral veel verantwoordelijkheid over het maken van de verdiepingsslag in het werken met AFAS.
Functie-eisenFunctie: | beleidsadviseur p&o |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4100 – 4100 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.