Vacature Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker in Rotterdam

Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.

Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?

De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.

Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.

Wil weten hoe het is te werken bij Facilicom Group - of een van onze divisies - in een bepaalde functie? Lees dan een van onze 'werken als' pagina's

Financieel Administratief Medewerker

Je bent dé schakel binnen het financiële proces

32 tot 40 uur per week

€ 2.600,00 - € 3.000,00 per maand

Financieel Administratief Medewerker

32 tot 40 uur per week

€ 2.600,00 - € 3.000,00 per maand

Functieomschrijving

Krijg je energie van het voeren van financiële administratie Vind jij het leuk om financiële rapportages te maken voor onze klanten? Heb je affiniteit met Excel of vindt je het leuk om hier meer over te leren? Dan zijn wij per direct op zoek naar jou! Je bent als Financieel Administratief Medewerker samen met je collega's verantwoordelijk voor het zo soepel en efficiënt laten verlopen van de financiële administratie en facturatie van en voor onze klanten. Op de Facilitaire Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor je collega's, leveranciers en de klantmanagers binnen de diverse accounts.

Wie wij zijn

Wij zijn een professioneel team met een gezellige werkcultuur. Een informele werksfeer vinden we belangrijk, dus de deur voor advies staat bij iedereen open. Meerdere keren per week komen we (virtueel) samen om werkzaamheden, projecten en uitdagingen te bespreken, waar kennis delen en elke dag verbeteren centraal staat. Ons kantoor is gevestigd in Rotterdam en je komt te werken in het Business Support Team.

Wat je gaat doen

Jij bent als Financieel Administratief Medewerker de eigenaar voor de financiële administratie van onze klanten. Je ondersteunt verschillende klantmanagers en bent in het team daarbij dé schakel binnen het financiële proces. Je beheert contractaanpassingen, uitgaande en ingaande facturatie, een analyse op de kosten en klantrapportages. Hiervoor zorg je ervoor dat ons systeem goed is ingericht en werk je slim door de processen goed te overzien. Je vindt het leuk om financiële vraagstukken uit te zoeken en geeft advies aan je klantmanager. Ook ben je het aanspreekpunt als er vanuit de leverancier of de klant vragen zijn betreffende de facturatie. Verder neem je deel aan projecten om de totale dienstverlening en de afdeling continu te verbeteren.

Wat je krijgt

Tot je arbeidsvoorwaarden behoren onder andere de volgende onderdelen:

  • Een telefoon en laptop zodat je plaats afhankelijk kan werken zowel thuis, op kantoor en soms bij een klant;
  • Een bruto maandsalaris van € 2.600,- tot € 3.000,- o.b.v. 40 uur per week, we kennen binnen Facilicom een 4-wekelijkse salarisbetaling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een transparante werkomgeving, met korte, directe lijnen met je collega's;
  • Een gezellig en enthousiast team met de nodige humor en gedrevenheid;
  • Veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • De mogelijkheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen d.m.v. online trainingen van GoodHabitz;
  • Voor een minimale bijdrage per maand gebruik maken van het Sociaal Fonds;
  • Jong Facilicom, inclusief gave events.

Wie je bent

  • Je kunt zelfstandig werken en handelen, maar je voelt je ook betrokken bij het team en werkt graag met je collega's samen aan een goed eindresultaat;
  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding, het liefst in een financiële richting;
  • Je hebt kennis van financiële processen;
  • Je bent proactief, secuur en resultaatgericht;
  • Je hebt kennis van MS Office;
  • Ervaring met een Facility Management Informatie Systeem is een pré;
  • Enkele jaren ervaring in soortgelijke functie is een pré.

Spreekt bovenstaande jou aan, solliciteer dan direct en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega! Neem dan contact op met onze Recruiter op of

Najma el Kouch

Corporate Recruiter

Ik kom graag met je in contact.

Stuur mij een appje

Functie:financieel administratief medewerker
Startdatum:08-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2600 – 3000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Financieel Administratief Medewerker Facilicom 08-06-2024

Bekijk ook andere vacatures