Vacature Financieel & Administratief Medewerker

Financieel & Administratief Medewerker in Rotterdam

Actueel in Rotterdam

  • Agenda

Doelgroep

  • Kinderen
  • Jongeren
  • Jongvolwassenen
  • Volwassenen

Wat wij doen

Avant sanare is een Rotterdamse organisatie die gespecialiseerd is in GGZ-preventie. Ons motto "Beter voorkomen dan genezen" werd al in de 16e eeuw door de in Rotterdam geboren humanist Erasmus bedacht en is nog steeds de essentie van ons werk.

Wij zijn een kleinschalige en flexibele organisatie van professionals in de geestelijke gezondheidszorg. Wij bieden laagdrempelige, vroegtijdige psychologische en pedagogische hulp aan kinderen, ouders en volwassenen met psychische klachten, opvoedings-/ en relationele problemen, waaronder huiselijk geweld en echtscheidingen.

Ons kantoor is gevestigd in IJsselmonde en goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Wat jij gaat doen

Deze functie bekleedt twee aspecten binnen onze organisatie, namelijk de financiële administratieve werkzaamheden en de secretariële werkzaamheden ter ondersteuning van onze trainers en het management.

Op financieel vlak vervul je de volgende taken:

  • Verwerken van inkoopdeclaraties en inkoopfacturen en het klaarzetten van de betalingen in de bank;
  • Het opstellen van verkoopfacturen en zorgdragen voor de afwikkeling hiervan;
  • Je bent functioneel beheerder van de programma's Keeper en Easy Park;
  • Verwerken van bankmutaties in Exact;
  • Verwerken van de ingediende reiskosten van je collega's;
  • Bijhouden van de subsidiebeschikkingen en daarbij de jaarlijkse verantwoording van deze beschikkingen;

Op administratief secretarieel vlak vervul je onderstaande taken:

  • Je draagt zorg voor de borging en kwaliteit van de bereikbaarheid van het secretariaat door cliënten, collega's en overige externe stakeholders. Dit doe je samen met een collega;
  • Verwerken van aanmeldingen, in- en uitschrijvingen en wachtlijsten binnen ons CRS systeem;
  • Afhandelen van de diverse mailboxen;
  • Verwerken en bijhouden van de benodigde informatie in het monitoringsbestand voor de subsidieverantwoordingen;
  • Je draagt bij aan het optimaliseren van de werkprocessen;
  • Overige administratieve of secretariële taken ter ondersteuning van de trainers of het management.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een nieuwe collega die zich kan vinden in onderstaande beschrijving:

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding in de richting van financiële administratie, administratief medewerker of directiesecretaresse;
  • Je bent stressbestending, werkt accuraat en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je kunt goed zelfstandig werken en bent sterk in het prioriteren van taken en werkzaamheden;
  • Voor het samenwerken met verschillende collega's en het dragen van de verantwoordelijkheid voor het afronden van je taken draai jij jouw handen niet om;
  • Je bent flexibel, nauwkeurig en een echte teamplayer;
  • Het werken met Microsoft Word, Excel en Teams is voor jou gesneden koek;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je beschikt over een assertieve houding en het schuwt je niet om een uitdaging aan te gaan;
  • Je bent voornemend om je collega's en werkzaamheden naar een hoger niveau te tillen;
  • Ervaring in een coördinerende rol is een pré.

Wat bieden wij jou?

  • Een team van ongeveer 42 collega's die nauw samenwerken, gezamenlijk lunchen en leuke uitjes plannen;
  • Een net nieuw kantoor gevestigd in Rotterdam IJsselmonde waar een ingerichte werkplek voor je klaarstaat;
  • Aanmelding bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
  • Een jaarlijks opleidingsbudget van 500,00 euro bruto o.b.v. 36-urig dienstverband;
  • 35 uur extra verlof op basis van een 36-urig dienstverband;
  • Een salaris in functiegroep 45 van de CAO GGZ tussen de €3.076,00 - €3.456,00 op basis van 36 uur per week.

Enthousiast geworden?

Stuur jouw curriculum vitae en motivatiebrief naar t.a.v. , .

Functie:financieel administratief medewerker
Startdatum:11-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3076 – 3456
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Financieel & Administratief Medewerker Avant sanare 11-06-2024

Bekijk ook andere vacatures