250
Bron: - Kerskes
Fulltime te Rotterdam
Voor onze stafdeling Finance & Control (F&C) zijn wij op zoek naar een . Binnen Albeda speelt de afdeling Finance & Control een cruciale rol om vanuit een financieel stabiele omgeving rust te creëren. Een belangrijke voorwaarde voor goed onderwijs. De afdeling F&C bevat de onderdelen Control, Financiële administratie, AO/IC, managementinformatie en inkoop. Bovendien is deze afdeling verantwoordelijk voor de coördinatie en beleidsvoering van de studentenadministratie.
Wat ga je doen?
Als medewerker Financiële Administratie ben je zelfstandig inzetbaar op alle voorkomende werkzaamheden binnen de financiële administratie:
Grootboek
Je stelt memoriaalboekingen op en verwerkt deze.
Je stelt specificaties op van grootboekrekeningen
Debiteuren
Je verzorgt het gehele traject van opmaak van de factuur tot en met de inning.
Je beantwoordt vragen van studenten, ouders, instellingen en bedrijven over deze facturen, treft betalingsregelingen en verwijst bij vragen die je niet zelf kan beantwoorden door naar de juiste persoon of instantie.
Incasso
Vorderingen overdragen aan een incassobureau en het onderhouden van contacten met het incassobureau.
Crediteuren
Je verwerkt crediteurenfacturen van ontvangst tot betaalbaarstelling.
Contracten
Je onderhoudt het contractregister en verwerkt de baten toerekening.
Bank en kas
Je verwerkt bankafschriften, omzetoverzichten en afrekeningen van voorschotten aan medewerkers.
Wat heb je daarvoor nodig?
Je hebt een boekhoudkundige opleiding op MBO niveau 4
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord en geschrift
Je hebt ervaring met het Microsoft Office pakket, met name Excel
Je hebt incasso ervaring
Je hebt affiniteit met de doelgroep
Je hebt ervaring in het werken met Exact Globe
Daarnaast beschik je over de volgende competenties:
Wat bieden wij jou?
Je komt te werken op onze locatie Haastrechtstraat welke goed bereikbaar is met openbaar vervoer.
Albeda biedt iedereen de ruimte om zichzelf te ontwikkelen en te ontplooien. Je komt bij ons te werken in een stimulerende omgeving waarin vrijheid en verantwoordelijkheid centraal staan. Onze Albeda Academie verzorgt opleidingen en trainingen die gericht zijn op het verwerven van kennis en vaardigheden en het ontwikkelen van individuele competenties. En wanneer je ondersteuning nodig hebt bij je loopbaanontwikkeling kun je terecht bij ons Mobiliteitscentrum.
Naast de arbeidsvoorwaarden die zijn voortgevloeid uit de cao mbo , biedt Albeda nog een aantal extra regelingen, zoals het cafetariasysteem voorbeelden: fiets en contributie sportvereniging en diverse collectieve verzekeringen.
Ook kun je deelnemen aan diverse leuke en interessante personeelsactiviteiten, zoals een workshop koken en tafelschikking, een workshop style-advies, diverse kunstexcursies of samen met je collega's (een deel van) de marathon van Rotterdam lopen.
Wat heb je daarvoor nodig?
Wat bieden wij jou?
Solliciteren
Functie: | financieel administratief medewerker |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.