Vacature Customer Service Medewerker

Customer Service Medewerker in Berkel en Rodenrijs

By joining our talent community, you'll stay updated on the latest job openings, company news, and exciting opportunities at Hilti. Plus, you'll be among the first to know when applications are once again being accepted.

Thank you for your interest in HIlti and look forward to connecting with you soon.

  1. Customer Service Medewerker

  • Berkel & Rodenrijs, Zuid-Holland, Nederland
  • Customer Service
  • Ervaren professionals
  • 23151
  • Ansøg Nu

Wat is de functie?

Zoek jij een fulltime baan waarin je jouw dienstverlenende kwaliteiten kwijt kan, jezelf verder kunt ontwikkelen in sales en zal werken in een hecht team? Lees dan snel verder!

Wie is Hilti?

Als je de sector niet kent, heb je misschien nog nooit van ons gehoord. Hilti is toeleverancier van technologisch leidende producten, software en diensten voor de (internationale) bouw. In de 80 jaar van ons bestaan hebben we naam gemaakt als A-merk met unieke service. Hilti heeft meer dan 30.000 medewerkers in meer dan 120 landen en met 250.000 klantcontacten per dag. Wij hebben een bedreven ontwikkelcultuur, een plek waar je werk kunt maken van je carrière en kunt laten zien wat je in je mars hebt.
Daarnaast werkt Hilti wereldwijd aan de verbetering van duurzaamheid, veiligheid en productiviteit om een betere toekomst te bouwen. Zo zullen wij bijvoorbeeld in 2023 wereldwijd CO2-neutraal zijn en streven wij ernaar binnen onze industrie een leidende rol te spelen op het gebied van circulariteit.

Wat houdt de functie in?

Als Customer Service medewerker ben jij het gezicht en de stem van Hilti. Wij bieden onze klanten een premium product met de service die daarbij hoort. Wanneer een klant belt, ben jij professioneel en in staat om de vraag achter de vraag van de klant te achterhalen. Het is jouw taak om de relatie met onze klanten te verstevigen. Onze klanten benaderen ons via verschillende kanalen. De meest voorkomende zijn via email en telefoon. Jij identificeert de klant en zorgt voor een snelle opvolging of oplossing voor zijn of haar probleem. Het spectrum van de vragen is zeer breed, dit maakt dat je in korte tijd kennis maakt met de verschillende afdelingen van onze organisatie. Geen dag is hetzelfde in deze rol!

'We zijn trots op het feit, dat we de afgelopen jaren zijn uitgeroepen tot één van de beste werkgevers in Nederland en daarbuiten. Dit wordt gemeten aan de hand van de Great Place to Work ranking.''

Wat hebben wij te bieden?

  • Je start met ons unieke onboarding programma van 6 weken (de Hilti Sales Academy) voor een goede start in onze organisatie. Hierna krijg je van ons alle ruimte en ondersteuning om uit te kunnen blinken in jouw functie, waarbij je één op één gecoacht wordt. Dit gebeurt door coaching on the job, meeritten met collega-accountmanagers en ontwikkelgesprekken.
  • Voor jouw werkzaamheden krijg je alle facilitaire ondersteuning en apparatuur om je werk uit te kunnen voeren (laptop, telefoon, etc.).
  • Je wordt onderdeel van een hecht team waar je op kunt bouwen.
  • Een marktconform salaris op basis van een werkweek van 38 uur. Verder werken we met prestatiebonussen, premievrij pensioen en bieden we verzekeringen aan.
  • Zodra jij toe bent aan een volgende uitdaging gaan wij, met jouw persoonlijke ambitie als uitgangspunt, onderzoeken waar jouw ontwikkelkansen en carrièremogelijkheden liggen.
  • Naast de persoonlijke en teamincentives die je kan behalen, hechten wij veel waarde aan de teamspirit binnen de gehele organisatie en dragen wij zorg voor vitaliteit. Hierdoor kun je gebruik maken van onze faciliteiten als een fit-scan en bootcamp 2 keer per week. Ook worden er frequent (sportieve) activiteiten georganiseerd.

Dit breng je mee:

• Enthousiasme en gedrevenheid
• HBO werk- en denkniveau
• Communicatieve vaardigheden
Jij hebt lef en beschikt over een competitieve instelling. Met jouw inzet en leergierigheid daag je jezelf en anderen uit alles uit de kan te halen. Je luistert en vraagt door met nieuwsgierigheid.
Werken bij een nieuw bedrijf en mogelijk voor jou ook in een andere sector, betekent dat er veel informatie en kennis op je af komt. Wij zorgen voor de onboarding, coaching on the job en je krijgt collega's met hoge bereidwilligheid om jou te ondersteunen. Wij rekenen bij jou op een proactieve houding en de 'eagerness' om te leren. Dit met als doel jou zo goed mogelijk voor te bereiden op je rol. De carrièremogelijkheden zijn ongekend en divers; 80% van de management posities wordt ingevuld onze eigen medewerkers.

Waarom solliciteren?

Je wordt onderdeel van het Inbound salesteam. Het team bestaat uit mensen met zeer uiteenlopende achtergronden. Wat ze gemeen hebben, is hun tomeloze inzet en de uitzonderlijke service die ze aan onze klanten bieden. Er hangt een informele sfeer en naast hard werken wordt er ook hard gelachen! Verder zijn het multitaskers en echte teamplayers die onze service dagelijks naar een hoger niveau tillen.


*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

UDFORSK DINE STYRKER

Hos Hilti fokuserer vi på dit potentiale fremfor erfaring, og giver dig chancen for at bygge på dine styrker og udvikle dine kompetencer.



Functie:customer service medewerker
Startdatum:01-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Hilti via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bergschenhoek
  2. Customer Service Medewerker Hilti 01-02-2024

Bekijk ook andere vacatures