Vacature Contractmanager Shell_200 - Contractmanager

Contractmanager Shell_200 - Contractmanager in Capelle aan den Ijssel

Contractmanager

Wat ga je doen?
Voor onze klant Shell verzorgen wij het integrale technisch beheer en onderhoud voor hun gebouwen en gebouw gebonden installaties. Als contractmanager ben je verantwoordelijk voor het managen van contracten met externe leveranciers. Dit zijn contracten op met name technisch en facilitair gebied. Je bewaakt de contractprestaties van de leverancier, optimaliseert de dienstverlening binnen het Shell en NAM account en je bewaakt de totstandkoming en kwaliteit van de specificaties (Programma van Eisen) van de contr?actenacten. Tevens identificeer je mogelijkheden tot account brede of Sodexo brede contractoptimalisaties.


Wat zijn jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden?

  • Het managen van de leverancierscontracten waarbij je naast kwaliteit een scherp oog hebt voor kosten en klantgerichtheid;
  • Je zorgt voor het ontwikkelen, invoeren, uitvoeren en borgen van heldere contracten in samenwerking met inkoop de Business en in samenspraak met centrale afdeling Supply Management van Sodexo Nederland
  • Periodiek verzorg je rapportages (die inzage geven in de prestaties van de verschillende leveranciers. Hierbij maak je ontwikkelingen en bijzonderheden inzichtelijk; dit doe jij op basis van de systemen en informatie die tot jouw beschikking staan/zijn.
  • Binnen de organisatie onderhoud je goede contacten met onder meer de afdeling inkoop, welke verantwoordelijk is voor de sourcing en contractering van de partijen; en centrale afdeling Supply Management van Sodexo Nederland
  • Je werkt nauw samen met het management team (SFM, HFM en Projecten) en de teamleiders en maintenance engineers welke jou voeden met input over de contractspecificaties en - prestaties van de verschillende leveranciers;
  • De wensen van onze opdrachtgever Shell weet je over te brengen naar de leverancier en te integreren in de bestaande en nieuw te formuleren contracten, binnen de kaders die hiervoor zijn (Klantovereenkomst) in nauw overleg met inkoop en centrale afdeling Supply Management van Sodexo Nederland
  • Jij neemt initiatief en prioriteert de verschillende leveranciers tot evaluatie qua samenwerking en dienstverlening. Continue verbetering en optimalisatie is daarbij je doelstelling, waarbij je je baseert op feiten. in nauw overleg met inkoop en centrale afdeling Supply Management van Sodexo Nederland
  • Je adviseert de eigen organisatie over klantgerichte oplossingen voor contractvorming, contractbeheer en formuleer je voorstellen voor aanpassingen en verbeteringen op bestaande contracten en procedures. Hierbij ligt de focus op verbetering van efficiëntie binnen administratieve processen tussen leverancier en het account en effectiviteit van de contractuele afspraken;
  • Jij voert audits uit bij externe leveranciers om de contractinvulling te toetsen.
  • Je begeleidt implementaties en transities van nieuwe of grote mutaties in de inkoopovereenkomsten in nauw overleg met de Business, inkoop en centrale afdeling Supply Management van Sodexo Nederland.

Wat bieden wij?

Ontdek wat wij bieden om jouw werkervaring te belonen:

  • Een contract voor 40 uur per week;
  • Een salaris van €3.780 - €6.520 bruto per maand (op basis van een fulltime dienstverband);
  • 32 vrije dagen (op basis van een fulltime dienstverband) met de mogelijkheid 6 dagen bij te kopen of 12 te verkopen;;
  • De beschikking over een bedrijfsauto of een volledige vergoeding voor het OV;
  • Een thuiswerkvergoeding van €2,00 per thuisgewerkte dag;
  • Daarnaast ontvang je een pensioenregeling, winstdelingsregeling, korting op zorgverzekering, en er is een voordeelshop waar je gebruik van kunt maken.

En, als jij bij ons groeit, groeien onze klanten en daarmee wij ook! Vanuit die visie bieden wij je alle mogelijkheden om jouw kennis te ontwikkelen en helpen jou om continu het beste uit jezelf te halen. Zowel on the job, als via diverse leerplatformen.


Waar ga je het doen?

Je komt te werken op drie verschillende locaties door het land. Dit zijn de locaties: Amsterdam, Assen en Den Haag. Daarnaast heb je de mogelijkheid om vanuit jouw eigen woning te werken.


Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding, denk en -doe niveau, aangevuld met een NEVI 1 opleiding of hoger;
  • Enkele jaren werkwerkervaring als contractmanager binnen de technische facilitaire dienstverlening;
  • Je beweegt je gemakkelijk in een organisatie waar verschillende belangen een rol spelen en je bent een goede gesprekspartner op alle niveaus;
  • Je beschikt over een klantgerichte en proactieve houding. Je hebt aandacht voor kwaliteit en bent in staat om op uitstekende wijze relaties op te bouwen en te onderhouden.
  • Daarnaast heb je uitstekende sociale vaardigheden voor succesvolle samenwerking met klanten en collega's en voor een commerciële dialoog met leveranciers;
  • Jij werkt structureel, efficiënt en doelgericht.

Heb je interesse:

Mijn naam is en ik leid deze procedure. Heb je vragen over de functie of over Sodexo? Je kunt mij bereiken op of via .


Sodexo zet zich in voor diversiteit. Deze functie staat open voor sollicitanten van alle afkomsten, leeftijden, geslacht, fysieke bekwaamheid en/of seksuele geaardheid.

Klaar om jouw toekomst bij ons te starten? Reageer dan direct of neem contact met mij op en stap in!



Functie:contractmanager shell
Startdatum:31-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3780 – 6520
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Contractmanager Shell_200 – Contractmanager Sodexo 31-05-2024

Bekijk ook andere vacatures