Heeft u vragen? Vandaag bereikbaar tot 19:00 uur
Logo Flanderijn
Over Flanderijn
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Achmea verzekeringen
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Overige zaken
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Commercieel medewerker binnendienst ( Part-time)
Voel jij je thuis in de zakelijke dienstverlening, is een commerciële binnendienstfunctie met een mix van klantencontact en administratie helemaal jouw ding? En ben jij op zoek naar een leuke commerciële functie. Dan hebben wij een superleuke parttimefunctie in aanbieding.
Backoffice medewerker sales (16 of 24 uur) Rotterdam
Flanderijn is van oorsprong een incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisatie. Inmiddels heeft Flanderijn zich ontwikkeld tot de grootste full-service organisatie op het gebied van creditmanagement en administratieve ondersteuning van ons land. Met een team van bijna 700+ collega's ondersteunen wij iedere dag met veel plezier een groot aantal landelijke opdrachtgevers binnen het vaste lasten pakket. Daarbij kun je bijvoorbeeld denken aan zorgverzekeraars, nutsbedrijven en woningstichtingen.
Daarnaast adviseren wij ook ondernemingen binnen het MKB-grootbedrijf. Hiervoor hebben wij een hoog ontwikkelde en door onze relaties goed gewaardeerde propositie ontwikkeld. Hiermee zijn wij ook binnen deze markt succesvol, Wij willen onze marktpositie in de komende jaren nog verder uitbouwen.
Superleuke functie met een interessante mix van klantencontact, administratie en CRM.
De Customer Relations is als klein team verantwoordelijk voor de sales- en marketingactiviteiten van Flanderijn. Dat doen we met heel veel plezier in een open informele sfeer.
Als commercieel medewerker binnendienst pak je zelfstandig eerstelijns vragen van klanten en prospects op. Je vindt het een uitdaging om potentiële opdrachtgevers te interesseren te informeren over de verschillende services van Flanderijn. Denk daarbij aan diverse incasso-services zoals het gratis pré-incasso pakket. Aanvragen die online of telefonisch binnenkomen volg je snel en accuraat op.
Ervaring binnen de creditmanagementbranche is niet nodig, Maar doordat je de taal van de ondernemer spreekt leg je binnen deze doelgroep heel gemakkelijk telefonisch contact.
Maar dat is nog niet alles! Want ook jouw administratieve skills komen in deze functie goed van pas! Denk daarbij aan werkzaamheden als dataentry en het onderhouden van ons CRM-systeem (Salesforce).
Wij hebben een goede match als je;
Uitstekende arbeidsvoorwaarden
Je kunt bij Flanderijn rekenen op uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals;
Functie: | commercieel medewerker binnendienst |
Startdatum: | 11-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2375 – 3095 |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.