Vacature Brandmanager

Brandmanager in Berkel en Rodenrijs

Brandmanager

GROEI MEE


als brandmanager

op ons hoofdkantoor in Berkel en Rodenrijs
32 tot 36 uur per week

Zorg jij voor steengoede concepten en communicatiemiddelen die werken? Heb je een talent voor het vertalen van de merkstrategie en huisstijl naar tastbare resultaten, met een scherp oog voor vorm en consistentie? Dan is de rol van brandmanager bij gro-up op jouw lijf geschreven!

Bij gro-up geloven we in de kracht van ons merk en onze producten. Als brandmanager ben jij de trotse ambassadeur die onze merkidentiteit zowel binnen als buiten de organisatie uitdraagt. Met jouw ervaring en tactisch inzicht zet je de toon voor de verdere groei en ontwikkeling van onze organisatie.

Wat ga je doen:

  • Je vertaalt de merkstrategie naar concreet tactisch en operationeel beleid.
  • Je bedenkt en/of beoordeelt nieuwe innovatieve concepten en vertaalt deze door.
  • Je stelt bruikbare kaders op en zorgt voor tools voor de organisatie om de merkstrategie te implementeren en te versterken.
  • Je toetst en bewaakt de merkstrategie in marketing en communicatie-initiatieven.
  • Je speelt een sleutelrol in het uitrollen, evalueren en verder ontwikkelen van het gro-up-merk.

De afdeling gro-up Merkmakers' is verantwoordelijk voor het bouwen van een sterk merkimago en het stimuleren van de verkoop van diensten en producten van gro-up. De afdeling bestaat uit vier teams: Marketing, Corporate Communicatie & PR, Digital & Data en Content & Activatie. De functie van Brand Manager valt in het team Content & Activatie.

Wat breng jij?

Je bent creatief en houdt overzicht. Je hebt goede adviesvaardigheden, bent ondernemend en toont een grote mate van eigen initiatief. Ook heb jij:

  • Een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van marketing/communicatie.
  • Minimaal drie jaar relevante werkervaring
  • Een sterke affiniteit met video, social media en overige online middel.

Wat gro-up jou biedt

Wij zijn gro-up. Hier maken wij met 3000 collega's -in allerlei specialismen - het verschil voor kind, gezin en buurt. Zo'n brede organisatie betekent ook iets voor je groeikansen. Verder bieden we jou:

  • Een bruto maandsalaris volgens cao Sociaal werk, per 1/1/2024 van minimaal € 3.656,- en maximaal € 5.483,- op basis van een 36-urige werkweek. Afhankelijk van kennis en ervaring. Werkdagen van 9 uur per dag werken is mogelijk.
  • Loopbaanbudget (LBB) om opleidingen en studies te volgen.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van minimaal 17 % waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er vrije dagen van te kopen.
  • Een pensioenregeling bij pensioenfonds Zorg & Welzijn.
  • Hybride werken, deels werken op kantoor en deels thuis werken.
  • Leuke gratis activiteiten via onze activiteitenkalender zoals sporten onder werktijd en verschillende workshops.
  • Als een sterke werkgever kan gro-up je een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden bieden, met o.a. een fietsplan, collectieve verzekeringen, een thuiswerkvergoeding en een regeling voor thuiswerkmiddelen.

Voor vragen over deze mooie functie en het team kun je contact opnemen met , . bereikbaar via .

Solliciteren

De sollicitatieprocedure bestaat uit twee sollicitatiegesprekken, een verklaring VOG en een arbeidsvoorwaardengesprek. We kijken uit naar jouw interesse!

Brandmanager



Functie:brand manager
Startdatum:29-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Freelance
Salaris:3656 – 5483
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met gro-up via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bergschenhoek
  2. Brandmanager gro-up 29-11-2023

Bekijk ook andere vacatures