Vacature Arbeidsjurist

Arbeidsjurist in Berkel en Rodenrijs

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een goed salaris tussen € 4.650,- en € 5.730 per maand o.b.v. 40 uur afhankelijk van ervaring en opleiding en reiskostenvergoeding a € 0.21 ct per km
  • Een thuiswerkvergoeding
  • Pensioenregeling
  • 25 vakantiedagen / 200 vakantie uren per jaar o.b.v. 40 uur per week
  • Flexibele werktijden; jij bepaalt je start- en eindtijd

Wat verwachten we van je?

  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in arbeidsrecht die je bij voorkeur hebt opgedaan bij een juridische dienstverlener of bij een advocatenkantoor
  • Afgeronde WO opleiding Nederlands recht en bij voorkeur een afgeronde universitaire opleiding Arbeidsrecht
  • Je bent klantgericht, analytisch sterk en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden
  • Probleemoplossend vermogen en het vermogen om juridische vraagstukken op een praktische manier op te lossen
  • Je bent ondernemend en een teamplayer

Arbeidsjurist

Berkel en Rodenrijs / 24 uur

People & Payment is een toonaangevende full-service partner voor MKB-bedrijven met personeel. Ons hoofddoel is het bieden van complete ondersteuning aan werkgevers op het gebied van salarisadministratie, verzuimbegeleiding en human resources. Onze organisatie staat bekend om haar klantgerichtheid en efficiënte communicatie. Bovendien opereren onze teams zelfstandig, waardoor je de ruimte krijgt om zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te dragen.
Op dit moment zijn we op zoek naar een ervaren arbeidsjurist om ons team te versterken en onze dienstverlening verder uit te breiden. Als arbeidsjurist bij People & Payment speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze klanten bij arbeidsrechtelijke kwesties en geschillen. Je zult juridisch advies verstrekken, klanten vertegenwoordigen in geschillen en juridische documenten opstellen. Deze functie biedt een uitstekende gelegenheid om deel uit te maken van ons dynamische team en bij te dragen aan het succes van ons bedrijf.

Wat ga je doen?

Als arbeidsjurist zal je een cruciale rol spelen in het ondersteunen van onze klanten bij arbeidsrechtelijke vraagstukken en geschillen. Je taken omvatten onder andere:
- Het verstrekken van juridisch advies aan klanten met betrekking tot arbeidsrechtelijke kwesties, zoals arbeidscontracten, ontslagprocedures, arbeidsvoorwaarden, enz.
- Het vertegenwoordigen van klanten in arbeidsrechtelijke geschillen en juridische procedures.
- Het opstellen van juridische documenten, zoals arbeidsovereenkomsten, verzoekschriften, bezwaarschriften, enz.
- Het volgen van ontwikkelingen in arbeidswetgeving en regelgeving en het informeren van klanten over wijzigingen die van invloed kunnen zijn op hun bedrijfsvoering.
- Indien gewenst, krijg je volop gelegenheid om trainingen en opleidingen te verzorgen aan klanten op het vlak van naleving van arbeidsrecht en optimale werkwijzen.
- Samenwerken met interne teams en externe partners om juridische ondersteuning te bieden aan onze klanten.

Jouw toekomst

Het is voor ons van groot belang dat je je snel thuis voelt binnen onze organisatie. Om een vlotte start te garanderen, bieden we samen met andere nieuwe collega's een uitgebreid inwerkprogramma aan. Hiermee krijg je de kans om vertrouwd te raken met de diverse afdelingen en je collega's. Onze organisatie staat bekend om haar klantgerichtheid en efficiënte communicatie.

Onze manier van werken stelt ons in staat om een persoonlijke band met onze klanten op te bouwen en ons betrokken te voelen bij hun bedrijfsvoering. Met een team van professionals en geavanceerde online software, streven we ernaar om bedrijven te ontzorgen en voortdurend aan de verwachtingen te voldoen.

Op dit moment bevindt People & Payment zich in een overgangsfase, waarin we samengaan met Meijers Vitaal. Dit betekent dat alle zaken met betrekking tot medewerkers nu onder één (digitaal) dak worden verzorgd.

Over Meijers Vitaal

Meijers Vitaal adviseert over vraagstukken rond preventie, verzuim en arbeidsongeschiktheid. Wij verhogen de arbeidsproductiviteit voor onze relaties en houden werknemers graag zo duurzaam mogelijk inzetbaar. Belangrijk voor werknemer en werkgever. Het voordeel van Meijers Vitaal is de complete dienstverlening. Eén partij voor arbodienstverlening, advies, administratie, casemanagement en controle. Begeleiding vanaf de eerste ziektedag tot aan de AOW.

Bij Meijers Vitaal waarderen wij daadkracht. Door onze klantgerichte dienstverlening, geleverd door vakkundige en integere medewerkers, groeien wij. De ideale kandidaat deelt onze waarden: Executiekracht, Vrij denken, Bouwen aan relaties en Drive vanuit het hart. Uit ons recente medewerkers tevredenheidsonderzoek is gebleken dat medewerkers het werken bij Meijers beoordelen met een 8.8!

Kom je in ons team?
Ben jij de Arbeidsjurist die wij zoeken? Solliciteer via onderstaand online formulier met jouw cv en korte motivatie**.Stel ze gerust! Neem contact op (Recruiter), via .
Sollicitanten die wij uitnodigen voor een arbeidsvoorwaardengesprek, worden na dit gesprek gescreend. Deze screening is een onderdeel van het sollicitatieproces.



Functie:arbeidsjurist
Startdatum:28-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:WO
Contracttype:Vast
Salaris:4650 – 5730
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Meijers via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bergschenhoek
  2. Arbeidsjurist Meijers 28-10-2023

Bekijk ook andere vacatures