Vacature Allround HR/Management Assistent (M/V)

Allround HR/Management Assistent (M/V) in Capelle aan den Ijssel

Voor ons kantoor in Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een spontane Allround HR/Management Assistent. Ben jij de creatieve duizendpoot die graag een spin in het web wil zijn? Dan is dit de baan voor jou!

Functieomschrijving:


Als Allround HR/Management Assistent binnen Vuicon Engineering weet jij als geen ander wat ervoor nodig is om te zorgen dat alles reilt en zeilt op het kantoor. Het is een brede functie met een grote verscheidenheid van werkzaamheden en taken die je gevraagd, maar ook ongevraagd gaat uitvoeren. Zo ben je in deze functie verantwoordelijk voor een groot stuk officemanagement. Denk hierbij aan het regelen van afspraken en vergaderingen tot het plannen en organiseren van beurzen en teamuitjes. Daarnaast zorg je ervoor dat de kantoor- en werkplaatsvoorraad op peil blijft en beheer je de inkomende en uitgaande post en e-mails. Ook pak je in deze functie een verscheidenheid van HR-taken op. Dit kan gaan van het ziek- en betermelden van collega’s, het up-to-date houden van ons personeelshandboek tot aan het betrokken zijn bij recruitment. In veel gevallen zul je eerste aanspreekpunt zijn, van zowel de directe collega’s als het gaat om HR-zaken tot contacten met klanten en leveranciers.  In deze functie ben je verantwoordelijk voor het oplossen van problemen en het afhandelen van vragen. Je constateert zelfstandig verbeterpunten en pakt deze proactief op. Jouw taken zijn enorm uiteenlopend en uitdagend. In deze functie bepaal je dan ook voor een belangrijk deel je eigen agenda en heb je veel invloed op de invulling van je werk.

Activiteiten:

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor interne en externe partijen;
  • Verantwoordelijk voor huisvestingszaken (toezien op interieurverzorging, sleutelbeheer, onderhoud pand terrein etc.);
  • Uitvoeren van en ondersteuning bieden bij (administratieve) HR-werkzaamheden (verwerken ziek- en betermeldingen, opstellen contracten, opvoeren nieuwe medewerkers, up-to-date houden medewerkersbestand en personeelshandboek etc.); 
  • Betrokken zijn bij en (deels)verantwoordelijk voor recruitment;
  • Beheren in- en uitgaande post en algemene emailboxen;
  • Opstellen van interne mededelingen voor collega’s op eigen initiatief;
  • Beheren van social mediakanalen en deze voorzien van content (o.a. de corporate LinkedIn-pagina);
  • Verantwoordelijk voor kantoor- en werkplaatsvoorraad;
  • Betrokken bij en verantwoordelijk voor het uitvoeren van administratieve en secretariële werkzaamheden voor bijvoorbeeld certificeringen, subsidieaanvragen, verzekeringen, bankzaken, visitekaartjes aanvragen, zakenreizen etc;
  • Verantwoordelijk voor het organiseren van externe activiteiten (beurzen, congressen, teamuitjes etc.);
  • Je signaleert trends en ontwikkelingen op het gebied van HR en relevante wet- en regelgeving en informeert en adviseert gevraagd en ongevraagd de directie hierover. 

Functie-eisen:

  • Afgeronde relevante Hbo-opleiding;
  • Je hebt een aantal jaar relevante werkervaring op het gebied van HR;
  • Ervaring met Exact Online is een pré;
  • Je bent ondernemend en je toont initiatief;
  • Je bent accuraat, leergierig en communicatief sterk;
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal;
  • Je kunt snel schakelen tussen de verschillende werkzaamheden;
  • Je bent creatief in het creëren van oplossingen en denkt in mogelijkheden.

Bedrijf:

Vuicon Engineering is een ingenieursbureau en constructiebedrijf dat sinds 2005 bestaat. Het is een jong en fris bedrijf met de techniek als basis. Wij zijn continue bezig met de beste professionals om onze opdrachtgevers aan ons te binden. Dankzij onze ervaring in de techniek en een no-nonsense instelling zijn we in staat omvangrijke projecten te realiseren in de maritieme en werktuigbouwkundige sector. Vuicon Engineering is een informele organisatie waar iedereen naar elkaar toe kan stappen voor overleg of gewoon een praatje. Verder vinden wij het belangrijk dat onze nieuwe collega enthousiast en een teamplayer is. Humor is een belangrijk waarde in het bedrijf, waar op dit moment ruim 40 FTE werkzaam zijn. De organisatie is groeiende en jij kunt daaraan bijdragen!

Aanbod:

  • Een uitdagende en zelfstandige functie met genoeg mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen;
  • Goed salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een open, informele en collegiale werkomgeving, met korte lijnen;
  • Het betreft een parttimefunctie voor 32 uur in de week
  • Je krijgt veel vrijheid en variatie in je werkzaamheden;
  • Een informele werksfeer in een hecht en een jong team;
  • Een zelfstandige functie;
  • Goede arbeidsvoorwaarden.


Functie:Allround HR/Management Assistent (M/V)
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:0 – 0
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Allround HR/Management Assistent (M/V) Vuicon Engineering B.V. 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures