Vacature Afdelingsmanager

Afdelingsmanager in Delft

Stages en opleidingen

Over Reinier

  • Leren & ontwikkelen
  • Topklinisch Ziekenhuis
  • Grenzeloos Reinier
  • De baan van je leven
  • Reinier op social

Contact

Afdelingsmanager

Benieuwd wat deze functie bij Reinier de Graaf inhoudt? Lees snel verder. Vragen? Neem dan contact met ons op.

  • Aantal uur: 32 - 36 uur
  • Solliciteren vóór 27-06-2024
  • Salaris van € 3923 tot € 5746

Afdelingsmanager

"Wat ik leuk vind aan mijn huidige functie, is de dynamiek, de diversiteit, de kansen die jij zelf kunt en mag creëren, de ambitieuze gedrevenheid binnen de zorgeenheid en de verschillende teams." vertelt onze huidige afdelingsmanager. Een van de belangrijke taken is collega's meenemen in procesverbeteringen. Hierbij heb je een nauwe samenwerking met de coördinatoren van de poliklinieken. Verder zijn per specialisme zorgtafels waar alle betrokken zorgverleners aanwezig zijn die te maken hebben met de zorg in dat specifieke zorgpad. Op deze manier bieden wij de hoogst mogelijke kwaliteit van zorg voor onze patiënten. Het totale pakket zorgt voor afwisseling en meer dan genoeg uitdaging. Een zeer leuke bijkomstigheid is de fijne samenwerking tussen alle verschillende disciplines!"
Omdat onze huidige afdelingsmanager een nieuwe functie gaat bekleden binnen Reinier de Graaf, zijn wij op zoek naar een nieuwe Afdelingsmanager voor de poliklinieken Oncologie, Hematologie, GE Chirurgie, het Trombose-, Borstkanker- en Pijncentrum, het Pijnteam en Palliatie. In totaal bestaat de afdeling uit circa 47Fte.
Als Afdelingsmanager ben je integraal verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering en geef je onder andere leiding aan diverse zorgprofessionals binnen de oncologie zoals doktersassistenten (DA), gespecialiseerd oncologie verpleegkundigen (GOV) en verpleegkundig specialisten (VS)Je werkt nauw samen met de medisch coördinatoren van de vakgroepen en de artsen die op de poli's werken.
De poliklinieken zijn gestart met integraal capaciteit management (ICM). ICM geeft handvatten om aan de hand van het aanbod een betere planning van spreekuren over de week te maken wat goed afgestemd is op de (P)OK-planning en cd spreekkamers die nodig zijn en ondersteuning door DA, VS en GOV.
Naast je functie vervul je ook de rol als stafmedewerker oncologisch centrum. Daarin houd jij je bezig met het ontwikkelen en implementeren van beleidsvisie. Je neemt het voortouw in veranderingsprocessen en neemt hierin de stakeholders mee.
Ben jij een enthousiaste collega, die gericht is op samenwerking en meedenkt over veranderingen en verbeteringen? Hou jij ervan om de schouders eronder te zetten. Dan gaan wij graag met jou in gesprek!

Jouw kwaliteiten

  • Je hebt oog voor het individu en groepsdynamische processen zodat iedereen zijn talenten kan ontwikkelen. Onderlinge verbinding en verbinding met andere teams is daarin vanzelfsprekend;
  • Je staat stevig in je schoenen en beschikt over voldoende relativeringsvermogen. Het schakelen tussen diverse disciplines, werkwijzen en (tegengestelde) belangen en behoeften gaat jou gemakkelijk af. Je weet mensen bijeen te brengen om zo samen te zorgen voor de patiënt;
  • Je neemt daadkrachtig en zelfstandig beslissingen en bent een goede gesprekspartner voor de medisch specialisten en management collega's;
  • Je vindt het vanzelfsprekend om gemaakte afspraken na te komen, de verwachtingen goed te managen en anderen op hun gedrag aan te spreken als zaken niet volgens verwachtingen zijn verlopen;
  • Met jouw enthousiasme en positieve instelling en manier van communiceren ben je in staat mensen te motiveren en mee te nemen in veranderingen;
  • Je bent creatief in het vinden van oplossingen en geeft niet snel op.

Wij vragen

  • Je hebt minimaal een afgeronde Hbo-opleiding en beschikt over een opleiding Management in de zorg
  • Je hebt minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring in de zorg en ervaring in de Oncologie
  • Je hebt affiniteit met en bij voorkeur ervaring in capaciteitsmanagement, procesverbeteringen en het schrijven van beleidstukken en/of Business cases.

Staf en management

De management- en stafafdelingen van Reinier de Graaf zorgen er samen voor dat onze zorgprofessionals hun werk goed kunnen doen. Benieuwd hoe dat is? Lees de verhalen .

Wij bieden

Salaris en contract

  • Salaris en arbeidsvoorwaarden conform Cao Ziekenhuizen
  • Je verdient minimaal €3.923,- en maximaal €5.746,- bruto per maand (FWG 60) bij een 36-urige werkweek
  • Je start met een jaarcontract voor 32-36 uur per week

Voorwaarden en extra's

  • Jouw werkplek is in Delft
  • Goede secundaire voorwaarden, met eindejaarsuitkering en vakantiegeld van 8,33% van het bruto jaarsalaris
  • Via het meerkeuzesysteem extra voordeel voor sport, contributie of een fiets

Ontwikkeling

  • Aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling
  • Vitaal@Reinier helpt met (werk)geluk, ontspanning, voeding en beweging
  • Grenzeloos Reinier helpt je horizon verbreden door tijdelijk in het buitenland te werken

Leuke voordelen

  • Gratis je auto of fiets parkeren
  • Gezond en voedzaam eten bij ons personeelsrestaurant
  • Onze personeelsvereniging organiseert regelmatig leuke activiteiten


Functie:afdelingsmanager
Startdatum:10-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3923 – 5746
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Afdelingsmanager Reinier de Graaf 10-06-2024

Bekijk ook andere vacatures