Vanwege de groei van een bedrijf die gespecialiseerd is in de verkoop en montage van ramen en deuren, zoeken wij voor onze nieuwe showroom een energieke en klantgerichte medewerker.
Functie: Administratieve medewerker en klantenservice
Locatie: Zoetermeer
Verantwoordelijkheden:
☑️ Beheren van dagelijkse administratieve taken op kantoor.
☑️ Direct contact met klanten, orderverwerking en aftersales service.
☑️ Plannen en coördineren van installatie- en service.
☑️ Voorbereiden van offertes, contracten en verkoopdocumentatie.
☑️ Samenwerken met jouw collega’s om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te garanderen.
Wat heb je nodig?:
☑️ Communicatieve vaardigheden en makkelijk contact kunnen leggen met potentiële klanten.
☑️ Kennis van MS Office-pakket.
☑️ Kennis van de Nederlandse en Engelse taal
Wij bieden:
☑️ 40-urige werkweek.
☑️ Salaris comfort CAO.
☑️ Reiskostenvergoeding.
☑️ Product- en verkooptrainingen.
☑️ Vriendelijke werksfeer in een goed samenwerkend team.
Functie: | Administratieve medewerker en klantenservice |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | VMBO/MAVO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2800 – 3200 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.