Het LBIO incasseert achterstallige kinder- en partneralimentatie in opdracht van het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Dat doen we met gemotiveerde teams vanuit ons kantoor in Rotterdam.
Ons team “Ondersteuning” bestaat uit een 15-tal administratief medewerkers. Zij bieden administratieve ondersteuning aan de incasso-medewerkers zodat de achterstallige Alimentatie klantvriendelijk en snel geïncasseerd kan worden. Dat doen zij hoofdzakelijk vanuit ons kantoor in Rotterdam Oost, vlakbij NS/Metro-station Alexander. Ook zijn er taken die prima vanuit huis gedaan kunnen worden.
Het afwisselende takenpakket bestaat o.a. uit e-mailverwerking, postverdeling, telefoon- en receptietaken, invoeren, scannen etc.
Het team “Ondersteuning” is een hechte, enthousiaste en gemotiveerde club van zowel jonge medewerkers als oudgedienden. Zij staan samen klaar om jou de fijne kneepjes van het vak te leren.
De medewerkers van het LBIO vallen onder de cao Rijksoverheid. We zijn dus verzekerd van uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een goed salaris met jaarlijkse schaalverhogingen, een 36-urige werkweek, volledige vergoeding voor woon-werkverkeer per openbaar vervoer, een Individueel Keuzebudget (IKB) van 16,37%, ruime opleidingsmogelijkheden voor wie zich verder wil ontwikkelen, diverse verlofregelingen zoals betaald ouderschapsverlof, een goed pensioen enz.
De functie van medewerker Ondersteuning is ingeschaald in schaal 5 (min. € 2506,- op basis van 36 uur per week excl. 16,37% IKB, met de mogelijkheid om uiteindelijk door te groeien naar maximaal € 3091)
Gedurende je inwerktraject word je ingeschaald in aanloopschaal 4 (vanaf € 2421,- op basis van 36 uur excl. 16,37% IKB)
Ben je flexibel, zorgvuldig, computer- en digitaal vaardig, servicegericht, collegiaal en positief ingesteld? Wil je jouw administratieve ervaring inzetten en uitbreiden bij een organisatie met maatschappelijke belang? Of heb je nog niet zoveel administratieve ervaring, maar wel pas een administratieve MBO-opleiding afgerond?
Wil je solliciteren, Stuur dan z.s.m. je CV en een korte morivatie naar vacature@lbio.nl
Wij hanteren geen sluitingstermijn. Met passende kandidaten gaan we zo snel mogelijk in gesprek.
Functie: | Administratief medewerker |
Startdatum: | 01-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2400 – 3100 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Landelijk Bureau Inning Onderhoudsbijdragen via vacature@lbio.nl of 010-2894890. Of bezoek hun website https://www.lbio.nl.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.