Zoeken
Gouda.nl
Administratief medewerker Sociaal domein
Administratief/secretarieel
MBO niveau 4
Vast
Uitvoerend/ondersteunend
32 uur
Je kunt nog solliciteren t/m 16-06-2024
Ben jij er klaar voor om onze nieuwe collega op de administratie Opgroeien en Start Arbeidsmarkt te worden? De spin in het web die nauwkeurig en gestructureerd werkt? En naast zelfstandig en flexibel ook een echte teamplayer is?
De functie
Als administratief medewerker bij de afdeling Opgroeien en Start Arbeidsmarkt speel je een cruciale rol in het ondersteunen van verschillende administratieve processen. Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken van gegevens, het beheren van dossiers en het assisteren van collega's bij administratieve taken. Je werkt samen met diverse afdelingen binnen de gemeente en draagt bij aan een soepele afhandeling van administratieve zaken. Ook ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van aanvragen (gemeentelijke) minimaregelingen, waaronder de Rotterdampas / Kindpakket.
De afdeling
De afdeling Opgroeien en Start Arbeidsmarkt biedt integrale ondersteuning aan gezinnen en jongeren, zodat zij veilig op kunnen groeien en zich kunnen ontwikkelen. We richten ons op een zelfstandige toekomst en bestaanszekerheid via de uitvoering van de participatiewet tot 27 jaar. Om te beoordelen wat nodig is, kijken we kritisch wat ouders zelf kunnen doen. Wat hoort bij de 'normale' ontwikkeling, welke inzet is doelmatig en hoe is de veiligheid van het kind geborgd?
Wat ga je doen
Als administratief medewerker ben je onder meer verantwoordelijk voor:
Met wie werk je samen?
Binnen de Gemeente Gouda werken we met een integrale uitvoeringsorganisatie, waarbij verschillende afdelingen samenwerken over de grenzen van wetgevingsdomeinen heen. Deze integrale aanpak wordt gevormd door de afdelingen Opgroeien, Start Arbeidsmarkt, Werk en Financiën, en Zorg en Ondersteuning. Een boeiende en dynamische omgeving waarin je als administratief medewerker een waardevolle bijdrage kunt leveren.
Wat heb je in huis?
Naast enthousiasme en passie voor een goed lopende administratie beschik je over de volgende kwalificaties:
Dit bieden wij:
Gouda is van oudsher de stad van kaas en stroopwafels. Smaakvol en divers! Een leuke, middelgrote stad met grootstedelijke uitdagingen; want Gouda ontwikkelt zich volop. De komende jaren staat er nog veel te gebeuren. Daarom zijn we ook zoek naar #smaakmakers, want jouw ideeën en kennis kunnen we goed gebruiken! Welke smaak voeg jij toe aan Gouda?
Wat bieden wij naast smaak?
Wil je graag sfeerproeven? Kijk dan op www.werkenvoorgouda.nl
Salaris en contract
Het gaat om een functie voor 32 uur per week, waarbij we altijd met een contract voor een jaar starten. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en betreft maximaal € 3.784,- bruto per maand op basis van 36 uur per week (schaal 7).
Enthousiast?
Wil je ook als #smaakmaker bij ons aan de slag? Solliciteer dan meteen online, dit kan tot en met 16 juni as. De gesprekken staan gepland in week 28. Wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met , afdeling Opgroeien en start arbeidsmarkt. Laura is telefonisch of via de app te bereiken via: of neem contact op met Sarah Mouhssine, afdeling Opgroeien en start arbeidsmarkt via: .
Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Janine van der Vlist, afdeling HRM, via
Na een eerste selectie benaderen we de kandidaten voor een sollicitatiegesprek. Eventueel maken we gebruik van een referentieonderzoek en/of (online) assessment. Ben jij onze #smaakmaker, dan krijg je nog een afrondend arbeidsvoorwaardengesprek. Van al onze nieuwe collega's vragen we een verklaring omtrent gedrag (VOG).
Flexibiliteit Integriteit Klantgerichtheid Mondelinge communicatie Nauwkeurigheid Samenwerken Zelfstandigheid
Je kunt nog solliciteren t/m 16-06-2024
Functie: | administratief medewerker sociaal domein |
Startdatum: | 06-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3784 – 3784 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.