Administratief Medewerker Schadeverzekeringen
Niveau: Professioneel
Locatie:
Rotterdam, NL, 3012AG
Vakgebied: Customer service & Claims
Eenheid: Allianz BeNeLux
Dienstverband: Allianz Nederland Groep N.V.
Type functie: Full time
Werken op afstand: Hybride werken
Dienstverband: Permanent
ID: 49143
Positie Cluster: Non-Executive
Ben jij onze nieuwe administratieve held? Ben je cijfermatig sterk, heb je oog voor detail en signaleer je zelfs de kleinste afwijkingen of bijzonderheden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor alle administratie rondom de zakelijke schadeverzekeringen voor het midden tot grootbedrijf. In deze portefeuille werken we veel samen makelaars welke gemachtigd zijn om polissen op te maken en te accepteren in naam van Allianz. Als administratief medewerker draag je zorg voor het correct invoeren en / of wijzigen van de polissen. Dit doe je aan de hand van gestelde richtlijnen. Daarnaast signaleer je kansen die de dienstverlening (processen, klantbediening) en de samenwerking kunnen verbeteren.
Andere taken zijn onder andere:
• Verwerking van nieuwe polissen;
• Wijzigingen van bestaande polissen;
• Het verwerken en controleren van premieboekingen;
• Het opvragen, bij de tussenpersonen, van niet (tijdig) geboekte premie;
• Verzorgen van uitgaande correspondentie;
• Het completeren van dossiers.
Wie ben jij?
Als persoon heb je een positieve instelling, durf je initiatief te nemen en op onderzoek te gaan. Als teamspeler vind je het leuk om met het team het beste resultaat te behalen en verbeteringen door te voeren.
Verder heb je:
• Minimaal mbo-niveau 4;
• Bij voorkeur ben je in het bezit van WFT Basis en WFT schade zakelijk, of bereid om deze binnen 1 jaar te halen;
• Al enige werkervaring in de financiele dienstverlening;
• Aantoonbare administratieve ervaring;
• Cijfermatig inzicht en reken skills.
Een gemixt team welke hard werkt, maar ook leuke dingen met elkaar doet.
Verder mag je het volgende verwachten:
Allianz is een werkgever die gelijke kansen biedt en verwelkomt daarom sollicitaties ongeacht etniciteit, culturele achtergrond, leeftijd, geslacht, nationaliteit, religie, handicap of seksuele geaardheid.
Spreekt bovenstaande functie jou aan?
Solliciteer dan via de button en kom te weten wat jouw mogelijkheden zijn bij Allianz! Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met () via .
Functie: | administratief medewerker schadeverzekeringen |
Startdatum: | 05-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2700 – 3500 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.