Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Capelle aan den Ijssel

Bedrijfsomschrijving

Het bedrijf heeft ruim 20 jaar ervaring binnen het verzorgen van (specialistische) personenvervoer. Zij doen dit op het gebied van taxi- als touringcarvervoer voor diverse bedrijven in het land. Ze zetten zich in voor een toekomst waarin mobiliteitsoplossingen beschikbaar zijn voor iedereen, en waarbij mensen altijd kunnen blijven deelnemen aan de maatschappij. Ze geloven in de transformatie van de manier waarop mensen zich verplaatsen, om zo een positieve impact te hebben op de samenleving en het milieu. Door duurzame, toegankelijke, efficiënte en verbonden mobiliteitsoplossingen te bieden, creëren ze een toekomst waarin mobiliteit voor iedereen beschikbaar is.

Het kantoor in Capelle aan den IJssel, gelegen naast Rotterdam, is goed te bereiken met het openbaarvervoer en beschikt over gratis parkeer gelegenheid. De werktijden zijn van ma t/m vr van08:30 uur tot 17:00 uur. 

Functieomschrijving

Als Administratief Medewerker draag je verantwoordelijkheid voor de administratie van een bedrijf wat zich richt op het vervoeren van mensen. Dagelijks worden er ritten gereden voor verschillende opdrachtgevers door het hele land. De vervoerders ontvangen de opdracht voor een rit in een systeem wat zij na afloop aanvullen met de volledige informatie over de gereden rit zoals de duur en aantal kilometers. Binnen jouw rol als Administratie Medewerker bewaak je toezicht op de busritten. Je controleert of de gegevens kloppen bijvoorbeeld of het aantal gereden kilometers overeenkomt met de geplande rit en de duur waarin deze kilometers gereden zijn. Met jouw kritische blik weet je fouten makkelijk op te sporen. Je schroomt niet om de telefoon op te pakken als je een fout in de rittengegevens ontdekt en vervoerders kunnen met vragen of problemen over de rittenadministratie bij jou terecht. Je vindt het leuk om mensen in contact te staan, zowel met de vervoerders als de klanten.

Gemiddeld rijden er tussen de 30-50 ritten per dag maar in hectische periodes kan dit verdriedubbeld worden naar 150 ritten per dag. Hier draai jij je hand niet voor om, doordat je stressbestendig bent weet je in elke situatie het overzicht te bewaken en schakel je makkelijk tussen verschillende werkzaamheden. Je bent punctueel, zit strak op deadlines en bent niet bang om collega's hierop aan te spreken als je niet tijdig de nodige informatie hebt ontvangen. 

Naast de algemene administratie heb je ook kennis van het financiële aspect. Als er een aanvraag binnenkomt stel je een offerte op waarna akkoord de ritten kunnen worden ingepland. Hierbij schakel je met collega's uit het administratie team en de planners van het bus team om de verwachte kosten in kaart te brengen. Zodra er een aanvraag binnenkomt ga jij op onderzoek uit en haal je alle benodigde informatie op om vervolgens een juiste offerte op te kunnen stellen en deze met de klanten te delen. Na afloop van de ritten vergelijk je de daadwerkelijke data met de verstuurde offerte en als deze in lijn met elkaar ligt draag je de facturatie over naar jouw collega's op de financiële afdeling. In de loop van tijd zullen de collega's jou meenemen in het verkrijgen van financiële inzichten en het opstellen van rapportages. Zo krijg jij de ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen en meer diversiteit in je werk aan te brengen. Je krijgt veel vrijheid om de functie eigen te maken en bepaalt samen met jouw leidinggevende het tempo.

Functie-eisen
  • Je bent 24 - 36 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring als Administratief Medewerker;
  • Heb je kennis van Financiële administratie? Dan is dit mooi meegenomen!
Arbeidsvoorwaarden
  • Een bruto maandsalaris van €2700 - € 3000,- op basis van kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
  • Een pensioenregeling die je direct opbouwt bij STIPP pensioen;
  • Direct een contract bij de opdrachtgever;
  • De mogelijkheid om af en toe vanuit huis te werken;
  • Werken vanuit een nieuw kantoorpand met goede faciliteiten zoals een bedrijfskantine;
  • Makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en gratis parkeergelegenheid.


Functie:administratief medewerker belastingen
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief Medewerker Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures