Vacature administratief medewerker Huis & Hypotheek Rotterdam (16-24 uur)
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en heb jij affiniteit met hypotheken? Sta jij graag in contact met klanten en ben jij een administratief talent?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Onze hypotheekadviseurs helpen de klanten met passend advies en het vinden van een juiste hypotheek. Hierna ga jij aan de slag, je houdt je bezig met het proces vanaf het aanvragen van de hypotheek bij de geldverstrekker tot het passeren van de hypotheek bij de notaris.
Een afwisselende functie waarin je veel contact hebt met zowel particuliere- als zakelijke klanten. Je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en zorgt ervoor dat de hypotheekaanvraag soepel en georganiseerd verloopt.
Wat ga je doen?
· Onderhouden van contacten met de klanten, geldverstrekkers, verzekeraars en notarissen
· Administratie werkzaamheden zoals het opvragen en behandelen van de benodigde documenten
· Nieuwe hypotheekaanvragen in behandeling nemen
· Meedenken en uitvoeren van de lokale marketingactiviteiten
· Beantwoorden van telefoon, inplannen van afspraken, agendabeheer en mailbeheer
Wat verwachten we van jou?
Om deze uitdaging aan te kunnen gaan:
· Tenminste een MBO-opleiding niveau 4 (HBO werk- en denkniveau is een pré
· Ervaring of affiniteit met de hypotheekbranche en de woningmarkt
· Accuraat, nauwkeuring en organisatorisch
· Proactieve werkhouding en initiatiefrijk
· Beschik je over goede contactuele en sociale vaardigheden;
· In het bezit van of bereid zijn tot het behalen van relevante WFT diploma’s
· Beschikbaarheid in overleg
Wat hebben wij te bieden?
· Uiteraard een passend salaris
· Zelfstandig & afwisselend werk
· Goede werk/privé-verhouding
· Centraal gelegen locatie
Wie zijn je nieuwe collega’s?
Huis & Hypotheek Rotterdam-Capelle is samen met HMJ Makelaardij gevestigd aan het Jacob van Campenplein 67 te Rotterdam. Wij zijn een full-service makelaarskantoor waar men terecht kan voor de verkoop van de woning, aankoopbegeleiding, hypotheekadvies, financiële planning en taxaties. Je komt terecht in een actief en klein team met enthousiaste collega’s in een informele werksfeer. Je werkt nauw samen met onze hypotheekadviseurs, maar daarnaast sta je ook in contact met onze makelaars & binnendienst medewerkers.
Enthousiast?
Stuur je CV en motivatie t.a.v. Remco Keijzer naar remco@hmj.nl. Wij kijken uit naar je sollicitatie!
Functie: | Administratief medewerker |
Startdatum: | 08-06-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 0 – 0 |
Uren per week: | 16 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bergschenhoekkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bergschenhoek via Bergschenhoekkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bergschenhoekkrant.nl.
© Bergschenhoekkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.