Vacature Administratief medewerker HR

Administratief medewerker HR in Rotterdam

Functieomschrijving

Voor de locatie Rotterdam Alexander zijn wij op zoek naar een accurate administratieve medewerker voor de HR afdeling. Deze functie is voor 32 - 40 uur in de week. Heb jij ervaring in het ondersteunen van de HR-afdeling?

Krijg jij energie van deze baan? Solliciteer dan zeker naar deze functie!

wat bieden wij jou
  • € 2.800,- tot € 3.800,- obv 40 uur
  • In dienst bij opdrachtgever
  • Rotterdam Alexander
  • 32- 40 uur per week
wie ben jij

Je bent een allround administratieve professional. Je bent integer en betrouwbaar, een positief ingesteld persoon en nieuwsgierig. Je kan goed met mensen omgaan, moeilijke gesprekken ga je niet uit de weg. Je bent stressbestendig en hiernaast over zie jij de workload en weet je prioriteiten te stellen. Heb je kennis van HR zaken dan is dit een pré!

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Goede beheersing van Microsoft Office;
  • Goede communicatieve vaardigheden zowel schriftelijk als mondeling in het Nederlands en Engels.
wat ga je doen

Als administratieve medewerker HR ben je verantwoordelijk voor verschillende aspecten in het HR-vak, zoals de instroom, doorstroom en uitstroom van medewerkers, verzuimbeheer en HR-gerelateerde projecten. Daarnaast beheer je samen met de HR-adviseur de HR-mailbox en fungeer je als aanspreekpunt voor HR-gerelateerde vragen van medewerkers.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers voor HR gerelateerde vragen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van medewerkers;
  • Opstellen van HR correspondentie, arbeidsovereenkomsten, contractverlengingen, bevestigingsbrieven;
  • Het up-to-date houden van het HR handboek/procedures en personeelsdossiers;
  • Het uitdraaien van verschillende rapportages.
waar ga je werken

Het bedrijf is een internationaal onderzoeks- en adviesbureau met hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Het bedrijf werd opgericht in 1929 en richt zich op diverse sectoren zoals publieke sector hervorming, gezondheid, onderwijs, veiligheid, en klimaat. Het bedrijf biedt diensten aan zoals onderzoek, beleidsadvies, programma management, en communicatie​. Het bedrijf heeft meer dan 600 medewerkers en opereert wereldwijd​​.

  • Een salaris van € 2.800,- tot € 3.800,- obv 40 uur;
  • Fruit aanwezig en korting op sport abonnement;
  • 13de maand;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:medewerker personeelszaken
Startdatum:04-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3800 – 3800
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief medewerker HR Randstad 04-06-2024

Bekijk ook andere vacatures