Vacature Administratief Medewerker Contractbeheer

Administratief Medewerker Contractbeheer in Schiedam

Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.

Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?

De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.

Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.

Wil weten hoe het is te werken bij Facilicom Group - of een van onze divisies - in een bepaalde functie? Lees dan een van onze 'werken als' pagina's

Administratief Medewerker Contractbeheer

Heb jij een servicegerichte instelling, werk jij secuur en ben je administratief sterk? We zoeken een echte aanpakker voor onze afdeling Contractbeheer & Facturatie.

32 tot 40 uur per week

€ 2.500,00 - € 3.000,00 per maand

Administratief Medewerker Contractbeheer

32 tot 40 uur per week

€ 2.500,00 - € 3.000,00 per maand

Functieomschrijving

Contractbeheer

Binnen Gom heeft team Contractbeheer een belangrijke rol. Contractbeheer is verantwoordelijk voor de correcte verantwoording- en facturatiestromen van onze geleverde diensten aan onze klanten. Waar we verschillen of gebreken in het proces zien lossen we deze op. Contractbeheer staat echt centraal in de bedrijfsvoering van Gom. Je krijgt er van alles mee: van operatie tot business control, van calculatie tot facturatie. Je hebt een goede spilfunctie en spart ook met echt iedereen.

Dit ga je doen

Als Administratief Medewerker Contractbeheer verzorg je op een professionele, adviserende en klantgerichte wijze verwerking van contracten en contractafspraken. Je voorziet de business van advies, monitort de waarborging van de contractafspraken en naleving ervan. Je coördineert contractwijzigingen met betreffende (administratie en financiële) afdelingen en signaleert tijdig belangrijke deadlines en voortgangen van belangrijke KPI's binnen de opdracht.

Binnen de afdeling is geen dag hetzelfde: jij helpt collega's en klanten wanneer er knelpunten in de facturatieprocessen zitten. Of wanneer de klant aangeeft dat facturen de geleverde diensten niet correct weergeven. Dan ga jij op onderzoek uit: waar zit het knelpunt? Het is dan aan jou om dat uit te zoeken, in gesprek te gaan met betrokken collega's of klanten en om het op te lossen. Je zorgt voor tevreden klanten door op een volledige en correcte wijze de contracten, offertes, mutaties en bevestigingen voor de klanten van Gom te verzorgen, zodat de klanten en interne organisatie voorzien worden van de juiste informatie met betrekking tot de dienstverlening.

Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • Het vertalen van nieuwe overeenkomsten en afspraken met klanten naar een juiste systeeminrichting;
  • Het doorvoeren van financieel administratieve mutaties op bestaande overeenkomsten met klanten;
  • Het steekproefsgewijs controleren van de automatische facturatie en het verzorgen van de niet automatische facturatie;
  • Het signaleren van uitzonderingen die niet in te richten zijn binnen de huidige systemen en het adviseren over mogelijke passende alternatieven.

"Ik krijg van alles wat mee, van operatie tot business control, van calculatie tot facturatie, je spart ook met echt iedereen. Dat geeft mij een goed beeld van het bedrijf."((Thomas)

"Van je volledig vastbijten in een calculatie, tot het wegwerken van luchtig werk, je komt het als medewerker contractbeheer allemaal tegen op één dag." (Ingeborg)


Over Gom

Gom is onderdeel van de Facilicom Group, de grootste facilitaire dienstverlener van Nederland. Wij zijn continu in beweging en behoren tot de top van schoonmaakdienstverleners. Wij werken vanuit de overtuiging dat dit resultaat een optelsom is van de prestatie die wij met elkaar leveren; iedere dag weer. We zijn een organisatie die zich specialist mag noemen en daar zijn wij trots op. Binnen de segmenten Onderwijs, Offices, Specialistische Reiniging en Zorg zorgen we niet alleen voor behoud van kwaliteit & werkgeluk maar stimuleren tot het continue ontwikkelen en doorvoeren van structurele verbeteringen.

Wat je krijgt

Je komt te werken in een innovatieve en professionele werkomgeving die volop in beweging is en waar jij een belangrijke bijdrage levert aan de verdere ontwikkeling van Contractbeheer. Je komt terecht in een energiek, gezellig team dat oog voor elkaar heeft en streeft naar het beste resultaat.

Maar er is meer:

  • Een salaris tussen € 2.500,- en € 3.000,- bruto per maand op fulltime basis (het uiteindelijke salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding);
  • 27 vakantiedagen o.b.v. fulltime dienstverband;
  • Netto onkostenvergoeding en thuiswerkvergoeding;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals pensioenregeling en de mogelijkheid tot deelname aan collectieve (zorg)verzekeringen;
  • Diverse opleidingsprogramma's en de mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen.

Wie je bent

Het is noodzakelijk dat je nauwkeurig werkt, zorgvuldig bent en zelfstandig kunt werken. Je bent handig met systemen en processen en denkt graag mee ter verbetering hiervan. In deze functie schakel je veel met de klanten en is het dus ook van belang dat je communicatief sterk bent. Jij brengt informatie op een goede manier over en je weet de vraag achter de vraag te achterhalen. Je bent goed met cijfers en je vindt het leuk om anderen te ondersteunen en te ontzorgen. Als Medewerker Contractbeheer denk je mee, ben je kritisch, toon je je verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent continu op zoek naar verbetering en je neemt ook je rol als "financieel geweten" als dat nodig is!

Verder herken je je in onderstaande punten:

  • Een afgeronde commerciële, administratieve of financiële opleiding op minimaal mbo4 niveau;
  • Een aantal jaren werkervaring in een soortgelijke of financieel-administratieve rol;
  • Gek op cijfers en goed analytisch vermogen;
  • Goede beheersing van Excel;
  • Kennis van facturatieprocessen.

Heb je eerst nog vragen? Neem dan contact op met via of

Corporate Recruiter

Ik kom graag met je in contact.

Stuur mij een appje

Functie:administratief medewerker contractbeheer
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief Medewerker Contractbeheer Facilicom 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures