Vacature Administratief Medewerker Backoffice

Administratief Medewerker Backoffice in Rijswijk Zh

SHV Family

  • Overview
Administratief medewerker BackofficeAdministratief medewerker Backoffice

Administratief medewerker Backoffice

  • Permanent
  • Kiwa
  • Europe
  • Netherlands
  • General Services (Miscellaneous)

Ben je op zoek naar een uitdagende en afwisselende functie waarbij jij ervoor zorgt dat alles organisatorisch en administratief perfect geregeld is? Wil jij je dagelijks bezighouden met het controleren van certificatie rapportages, het opstellen van certificaten en de archivering van certificatiedossiers? Vind jij het leuk om administratieve zaken direct aan te pakken en in goede banen te leiden? Word dan administratief medewerker backoffice bij Kiwa in Rijswijk.
Overview:

In deze veelzijdige en afwisselende rol bied jij administratieve ondersteuning aan je collega's binnen de divisie Management Systems en ben je het verleng stuk van onze service naar onze klanten.

Jij houdt je dagelijks bezig met een goede en betrouwbare administratie. Jij bent hét contactpersoon voor onze klanten en collega's met betrekking tot de uitgifte van certificaten. Jij controleert (op termijn) de audit rapportages op inhoud en volledigheid, je stelt certificaten op na afronding van het certificatietraject en rond de uitgevoerde certificatieprojecten af. Binnen deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheer van ons gehele klantenbestand en de juiste archivering van certificatiedossiers. Ook houd jij je bezig met het verbeteren en optimaliseren van processen, die in toenemende mate gedigitaliseerd worden.

Je dagelijks werk bestaat o.a. uit de volgende onderdelen

  • Een correcte afhandeling van de dagelijkse mutaties;
  • Het opstellen en uitsturen van documentatie;
  • Het invoeren van certificatie documentatie in diverse systemen.

Responsabilities:

De administratief medewerker backoffice medewerker die wij zoeken is heeft een frisse blik, is kritisch, nauwkeurig en gaat elke dag voor het beste resultaat. Je staat bekend om een zeer enthousiaste en resultaatgerichte aanpak zowel zelfstandig maar ook in samenwerking met je collega's. Je weet de juiste prioritenten te stellen, kunt snel schakelen en je kan goed omgaan met veranderingen, deadlines en het werken binnen een sterk groeiende en ontwikkelende organisatie.

  • Een afgeronde (administratieve/ financiële) mbo-4 opleiding;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkerving in een soortgelijke functie;
  • Kennis van en ervaring met Microsoft Office (Word, Excel en Outlook)
  • Kennis van en ervaring met registreren van administratie in systemen (bijvoorbeeld Salesforce en/of CRM;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Ben je geïnteresseerd en is de functie van Administratief Medewerker Backoffice iets voor jou? Aarzel dan niet en klik op de rode sollicitatiebutton om te solliciteren bij Kiwa.

Qualifications:

Wat zetten wij daar tegenover?
Een uitdagende en afwisselende baan met flexibele werktijden (waarbij wordt gestuurd op resultaat) en goede opleiding- en ontwikkelmogelijkheden.
Onze medewerkers zijn ons belangrijkste kapitaal. Dat zie je direct terug in de aandacht die wij onze mensen geven en daarom belonen met een goed salaris (passend bij opgedane kennis en werkervaring) een jaarcontract, 27 verlofdagen, 10 Atv-dagen, 8% vakantiegeld, een uitstekende pensioenregeling en een variabele beloning of eindejaars-/winstuitkering.

Waar ga je werken?
In deze functie kom jij te werken voor de divisie Management Systems met als standplaats Rijswijk. Binnen deze rol werk je in een team van circa 6 enthousiaste en deskundige backofficemedewerkers waarbij de verantwoordelijkheid ligt op het beheer van het gehele klantenbestand. Binnen het team heerst een collegiale en informele werksfeer en staat teamwork voorop.


Heb jij nog vragen over deze vacature? Ik kom graag met je in contact: Raymond Kersten (Teamleider Operational Support System Certification) te bereiken via telefoonnummer 088 - 998 - 4400.

people

People have always been at the heart of the SHV story.



Functie:administratief medewerker backoffice
Startdatum:2-6-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief Medewerker Backoffice SHV 02-06-2024

Bekijk ook andere vacatures