Vacature Accountmanager binnendienst

Accountmanager binnendienst in Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

Opgericht in 2015, heeft onze opdrachtgever meer dan 1000 klanten uit meer dan 50 landen geholpen bij het opzetten van hun bedrijven in Nederland. Hun klanten variëren van beginnende ondernemers die hun eerste bedrijf starten tot multinationals die een dochteronderneming in Nederland openen. Zowel nationaal als internationaal wordt onze opdrachtgever erkend als een betrouwbare partij voor bedrijfsoprichting. Hun inspanningen zijn onder andere uitgelicht in vooraanstaande media zoals CBC News en The National.

Het team bestaat uit 15 toegewijde professionals in de rollen van verkoopvertegenwoordigers, juridisch adviseurs, accountants en administrateurs. Ze opereren vanuit Rotterdam en Breda.

Functieomschrijving

Als Sales Representative ben je het gezicht van onze opdrachtgever. Jij werkt fulltime bij een prachtig bedrijf in het centrum van Rotterdam. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden binnen het verkoopteam omvatten het beantwoorden van vragen van gekwalificeerde leads, het opvolgen van hun verzoeken, het beantwoorden van hun vragen en het verzamelen van de benodigde documentatie. Je zult via e-mail en telefoon communiceren met ondernemers over de hele wereld en regelmatig digitale vergaderingen met hen houden.

Wij zoeken iemand die in de omgeving Rotterdam woont en die vertrouwen hebben in hun vermogen om potentiële klanten te begeleiden, de capaciteiten van onze opdrachtgever effectief te communiceren en klanten te werven. Het is belangrijk op te merken dat onze opdrachtgever geen gebruik maakt van koude acquisitie; alle leads zijn reeds geïnteresseerde individuen en bedrijven die hun bedrijf in Nederland willen opzetten of uitbreiden. Voor bekwame kandidaten is er volop ruimte om door te groeien naar een managementpositie.

Functie-eisen
  • Commerciele instelling met 2-3 jaar commerciële verkoopervaring;
  • Een bachelorsdiploma/HBO of equivalent denkniveau;
  • Een uitstekende beheersing van de Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je woon in Rotterdam of omgeving;
  • Je bent beschikbaar voor fulltime dienstverband (40 uur per week).

Gewenste Vaardigheden (Niet Verplicht):

  • Vloeiend in een tweede of 3de taal, zoals Spaans, Duits of Portugees is een pre;
  • Achtergrond of ervaring in Recht, Bedrijfskunde, Handel of Accountancy;
  • Internationale verkoopervaring;
  • Bekendheid met CRM-systemen, zoals Hubspot.
Arbeidsvoorwaarden
  • Basissalaris tot €3500 per maand (op basis van ervaring);
  • Een fulltime dienstverband van 40 uur per week;
  • Aantrekkelijke bonusregeling van €1000 tot €3000 per maand op basis van je omzet;
  • 25 Vakantie-/ verlofdagen;
  • 8% vakantietoeslag;
  • Gelijk op contract bij de opdrachtgever;
  • Kilometervergoeding van 0,21 cent (toepasselijk voor afstanden boven 10 km tot een maximum van 25 km);
  • Tijdelijk contract met uitzicht op vast.


Functie:accountmanager fleetsales
Startdatum:07-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:5000 – 5000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Bergschenhoekkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bergschenhoekkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Accountmanager binnendienst Olympia 07-06-2024

Bekijk ook andere vacatures